Anonym-bruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Del Skrevet 26. januar 2023 Skal på ferie om 3 uker. Jeg vil gjerne gå ned noen kg før det. Føler meg ikke vel i kroppen i det hele tatt. Føler ansiktet er tjukt, magen. Føler meg bare så ekkel, og blir i dårlig humør av å se meg i speilet. Noen som har erfaring med å gå ned i vekt, eller miste vanntett på 3 uker? Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Del Skrevet 26. januar 2023 Anonym-bruker skrev (Akkurat nå): Skal på ferie om 3 uker. Jeg vil gjerne gå ned noen kg før det. Føler meg ikke vel i kroppen i det hele tatt. Føler ansiktet er tjukt, magen. Føler meg bare så ekkel, og blir i dårlig humør av å se meg i speilet. Noen som har erfaring med å gå ned i vekt, eller miste vanntett på 3 uker? Hvordan gjorde dere det? Kaloriunderskudd. Anonymkode: 59397...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Del Skrevet 26. januar 2023 Men altså...Hadde du tenkt det samme for 3 måneder siden, ja da kunne du fått resultater. Men 3 uker? Det er dessverre lite å hente. Ja, du kan sulte deg, men ønsker du å stille på ferie utsultet, slapp og sur? Bare for et par kilo? Nyt ferien din, legg bort disse tankene. Anonymkode: 8b63f...b10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men altså...Hadde du tenkt det samme for 3 måneder siden, ja da kunne du fått resultater. Men 3 uker? Det er dessverre lite å hente. Ja, du kan sulte deg, men ønsker du å stille på ferie utsultet, slapp og sur? Bare for et par kilo? Nyt ferien din, legg bort disse tankene. Anonymkode: 8b63f...b10 Skjønner det. Men tenkte hvis jeg kutter for eksempel sukker, har hørt man mister en del vann i starten. Jeg er 174 høy og veier 83 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Del Skrevet 27. januar 2023 Så klart kan du det. Men skal du gå ned mye så blir det beinhardt. Har du en fleksibel hverdag som tåler at du er litt slapp og grinete i tre uker? Sulter du deg og har det kjipt i 3 uker kan du kanskje gå ned mellom 3 - 6kg. Du kan jo prøve: 1. Gå 20 - 30k skritt om dagen. 2. spis få kalorier. Regn ut hvor mye du ønsker å gå ned og hvor mye du trenger å spise for å oppnå dette. Ellers så kan du legge om livsstilen din. Kutt ut sukker, beveg deg mer og spis litt færre kalorier. Du vil kanskje ikke se dramatisk forskjell innen 3 uker. Men fortsetter du med dette over tid så vil du se store endringer. Anonymkode: cfc92...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emalje Skrevet 27. januar 2023 #6 Del Skrevet 27. januar 2023 Hvis du vil se ut/føle deg bedre på så kort tid, ville jeg gjetta at trening er beste løsningen. Finn en challenge på YouTube, og start i dag! Er ikke sikkert du går ned så mye i vekt, men du blir en del strammere på tre uker om du ikke trener fra før. Lykke til! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå