jukkapalme Skrevet 30. januar 2023 #21 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (5 timer siden): Ørnulf er vel en blanding av ørn og ulv, altså tøffe dyr. Bjørn, Leo, tiger og Gaup er jo andre eksempler på tøffe dyrenavn, ingen blir jo kalt gris, hest eller elg liksom Er faktisk en norsk skuespiller som heter Elg Elgesem men tror neppe Elg er noe vanlig navn, nei. Endret 30. januar 2023 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #22 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, Jomar, Jostein osv. Jo betyr hest Anonymkode: 85812...bdc Oi. Visste ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #23 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 22.44): Hva syns dere? Hadde egentlig bestemt meg for å kalle gutten i magen det etter min oldefar, men så hørte jeg et annet navn på tv her om dagen som jeg falt helt for, nemlig Uggluf. Er litt i samme sjanger, men utrolig vakkert, spesielt og unikt. Tror svært få eller ingen heter det. Hva syns dere? Uggluf blir aldri hverken paradise-deltaker, biltyv eller tvilsom bruktbilselger. Han blir statsminister eller høyesterettsjustitiarius. Anonymkode: 47c0b...54a la barnet slippe Anonymkode: 7c577...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå