Gå til innhold

Hvordan få dama mer gira på sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama mi virker ikke som hun har et enormt behov for sex, hun liker det, men er veldig «forsiktig» når det kommer til å prøve nye ting og sent. Virker også ganske usikker på seg selv.

hva kan jeg som mann gjøre for og få henne til og få oftere og mere lyst og til og få henne til og forstå at jeg har lyst på henne uten at jeg blir masete?

Anonymkode: 05200...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DreamWorks

Dette er ganske vanskelig, for jeg tror at kvinnes lyst starter i henne selv. Hun må føle deg vel, ha ting hun fantaserer om, vite hva hun liker og tenner på osv. Dersom hun ikke har dette klart for selv blir det vanskelig. 

Men en ting dere kan gjøre er å være helt sikker på at hun ikke tror at hver eneste berøring fra deg må lede til noe mer. Sexspress er drepen på sex-lyst selv når det gjøres på en så omtenksom måte. Kos med henne, uten å ta ting videre. Kyss henne i nakken og ikke gjør noe mer den dagen. Legg deg inntil henne, og bare nyt henne uten å ta det videre. La henne bli trygg på at du vil være med henne ikke bare for sex. Kvinner må også noen ganger kunne få tid til å kjenne at de håper du skal ta på dem. Når dere da er så tidlig ute med berøring får vi aldri kjenne på nytelsen av å vente på at der  Dette betyr jo ikke at dere ikke skal gjøre det, men det er lurt å la henne vente. Se etter pust og rødme i kinnene som tegn på når hun vil at dere skal ta på henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dama mi virker ikke som hun har et enormt behov for sex, hun liker det, men er veldig «forsiktig» når det kommer til å prøve nye ting og sent. Virker også ganske usikker på seg selv.

hva kan jeg som mann gjøre for og få henne til og få oftere og mere lyst og til og få henne til og forstå at jeg har lyst på henne uten at jeg blir masete?

finn ut hva hun liker og da mener jeg ikke bare sex

kjærtegne eller annet

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg opp på forskjellen mellom responsiv og spontan lyst. Hun høres ellers ut som en stor prosent av kvinner, og det går nesten an å spå dere en dårlig framtid. Du blir frustrert over lite initiativ fra henne, og det som ligner manglende interesse for å bevare intimitet og kjærlighet. Hun blir frustrert over deg, et masende sexmonster, og hun blir frustrert over seg selv, som ikke strekker til. Snakker for en venn.

Anonymkode: 6df60...def

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Gi ting tid

2. Slutte å mase

3. Slutte å mase!!!!!!!!

Anonymkode: c01ba...85e

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja dette blir for ein negativt sirkel....

Kan starte men å ikke gå rundt inne med grill dress,kle deg ok fint slik du ser litt fin ut.

Bestem deg for å ikkje klå på henne, men styk ho foreksempel på ryggen nor du er på kjøkkenet, gi ho ein klem nor hun kommer heim, hold ho litt i handa nor dere går ut,koz med henne på sofaen,klø henne der hun liker det, uten å komme borti pupper.

Finn på noe gøy dere gjorde før,få henne til å le.

Slike ting har mye å si, håper dere finner ut av det.

Her selv vert i forhold der hun var utrolig komplisert nor det kom til sex.....off!

Anonymkode: 60422...f27

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan du gjør dama kåt er ofte en utfordring, men det er ikke den aller største. Det kan variere fra kvinne til kvinne, selv om det er mange fellestrekk, men det aller viktigste er å gi henne lyst til å være kåt. Få henne til å trives i tilstanden, gi henne gode erfaringer med å være på det stedet. Det er det vanskeligste, fordi i motsetning til oss menn, blir kvinner ofte slitne av å være kåte over en lengre periode. De tappes for krefter. Det er min erfaring. Det tror jeg har mye med samvittighet å gjøre. Kåtskapens onde fetter. De blir fulle av tvil og usikkerhet. Ubesluttsomhet og tvil er destruktivt. Dersom du er på masestadiet har du en veldig lang vei til målet. Å nå den fineste og mest attraktive tilstanden krever ofte en remake av hennes identitet som kvinne. Her møter du mye motstand, fra henne og ikke minst samfunnet. Hennes motstand er desto vanskeligere da hun ofte gir uttrykk, med ekte fortvilelse, at hun selv ønsker å være mer kåt, hun ønsker å ha mer lyst. Men da vet hun ikke alltid hva det betyr, i praksis. Så det er en tung prosess. Ydmykhet og tålmodighet er en nødvendig trøst på veien. 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, DreamWorks said:

Dette er ganske vanskelig, for jeg tror at kvinnes lyst starter i henne selv. Hun må føle deg vel, ha ting hun fantaserer om, vite hva hun liker og tenner på osv. Dersom hun ikke har dette klart for selv blir det vanskelig. 

Men en ting dere kan gjøre er å være helt sikker på at hun ikke tror at hver eneste berøring fra deg må lede til noe mer. Sexspress er drepen på sex-lyst selv når det gjøres på en så omtenksom måte. Kos med henne, uten å ta ting videre. Kyss henne i nakken og ikke gjør noe mer den dagen. Legg deg inntil henne, og bare nyt henne uten å ta det videre. La henne bli trygg på at du vil være med henne ikke bare for sex. Kvinner må også noen ganger kunne få tid til å kjenne at de håper du skal ta på dem. Når dere da er så tidlig ute med berøring får vi aldri kjenne på nytelsen av å vente på at der  Dette betyr jo ikke at dere ikke skal gjøre det, men det er lurt å la henne vente. Se etter pust og rødme i kinnene som tegn på når hun vil at dere skal ta på henne 

Kvinner trenger ikke alt det vissvasset der om de har seksuell tiltrekning til personen det er snakk om. Da knuller de på strak arm når som helst, men i forhold så mister de denne seksuelle tiltrekningen etter noen år. Og da tror de at det er fordi de ikke har «blitt sett», det er for mye husvask, skittentøyet hoper seg opp etc. Mens realiteten er at de ikke er tiltrukket av partner lengre så sexen må tvinges frem.

Anonymkode: d87ba...fac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har endel hemninger som hun må få løst opp i og pratet om?

Eller hun har liten interesse av sex, eller sex med deg.

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner trenger ikke alt det vissvasset der om de har seksuell tiltrekning til personen det er snakk om. Da knuller de på strak arm når som helst, men i forhold så mister de denne seksuelle tiltrekningen etter noen år. Og da tror de at det er fordi de ikke har «blitt sett», det er for mye husvask, skittentøyet hoper seg opp etc. Mens realiteten er at de ikke er tiltrukket av partner lengre så sexen må tvinges frem.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seksuell tiltrekning til personen er jo noe mer enn de hormoner som driver oss i starten. I starten er det ren biologi, og ja da har vi oss på strak arm. Men også her er det jo forskjeller, og hvor god denne sexen er er jo også varierende. 

For kvinner trenger masse av det du kaller vissvass. Først og fremst må hun ikke kjenne press, dette er det mange menn som ikke klarer å få til. Press for en kvinne er det som dreper lysten aller mest. Men hun må selv finne ut av hva som faktisk tenner henne. Tryggheten en mann kan gi henne er da viktig, men hun må også ha lyst til å finne sin lyst. Vissvass blir da viktig. Mange kvinner vet ikke hva som tenner de, ut over den initielle tiltrekkningen de hadde til personen 

Det at både kvinnen og mannen tror at han alene skal klare å tenne henne i et langt samliv er litt en utopi. For hun tennes først av å føle seg seksuell og tilfreds selv.  Der kan begge gjøre en jobb, hans jobb i størst grad med å ikke mase men fortsatt kunne vise interesse. Og ja, husarbeid, å bli servert en kaffe osv er en måte å vise en slik interesse på. Men hvis hun samtidig ikke føler seg seksuell, ikke utforsker sine seksuelle tanker ja... Da er løpet litt kjørt for dere menn. 

Ikke lett å være mann... Men kvinners tenning er jo så vanskelig at en del kvinner strever med å finne den selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se henne  lytt tim henne, rydd huset, ta klesvask, oppvask, måk snø, klippe gress, fiks ting som er ødelagt(handyman)..... lista er lang. Kort fortalt, vis at du er en mann som ikke kun vil ha sex, men er en til å stole på. Dermed skal du se hun slipper seg løs og blir kåt. Ikke press henne til noe hun ikke vil, men snakk om hva dere vil sammen.....

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med henne om hva som gir henne sperrer, på en ikke-masende måte. Jeg hadde en periode da jeg ikke kunne få en hånd på skulderen en gang uten å kjenne at det sperret seg i hele kroppen, fordi jeg kjente at nå MÅ jeg bli kåt, hvis ikke er jeg kjip som avviser.

Etter gode samtaler med partner hadde vi en periode (en måned) hvor vi ble enige om at vi ikke skulle ha sex. Men masse nærhet og berøring, det fjernet presset, jeg følte meg trygg og klarte å nyte intimitet siden det var ingen forventninger. Og jeg skal love deg at lysten kom som bare det, og det var uutholdelig å ikke skulle ha sex helt plutselig.

Men kommunikasjon og åpenhet er viktig. Det er viktig at hun har et ønske om å forbedre dette selv, og ikke for å tilfredsstille partner. Sex er noe fint som styrker alle par, og det er bra for helsa. Dere burde også sjekke ut alternativer for hormonprevansjon (om hun går på det) p-piller etc er jo virkelig noe som fucker opp den kvinnlige syklusen, og kåtheten kommer jo som regel i sammenheng med eggløsning. Så en naturlig og sunn menssyklus er også et godt utgangspunkt for et bra sexliv 

Endret av zalozingo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks

Jeg vet jeg har skrevet litt om det før men for meg er ordet sex-bremser er ekstremt nyttig ord. Det finnes mange ting som påvirker vår lyst og mange ganger flere ting som reduserer den. Det som reduserer lyst heter sex bremser. På den måten er det ikke personen jeg avviser når jeg ikke vil ha sex, men det er situasjonen som på en eller annen måte har satt alle mine bremser på. Det gir et mye enklere språk for å snakke om det som skjer. For jeg mener ikke å avvise personen, men noen ganger er bare alle bremsene på. 

For mange kvinner er jo alt stresset i hverdagen en stor brems. Det å være sjefen i AS-familie, den som korrdonerer alt (gjerne med hjelp av en utøvende mann, men det er hun som har overordnet ansvaret likevel). Mas fra unger, lite tid til meg selv, og særlig lite tid til å få ladet batteriene er store bremser. Da kan han gjøre så mye rett han bare vil, men kontoen min er på minus siden uansett. 

Forventning om å prestere er for meg den aller største bremsen. Jeg måtte bli helt sikker og trygg på at det var ok å kose, på alle måter men å slutte av når som helst uten at han kjenner seg avvist. Å vite at jeg når som helst kunne snu uten at det ble skuffa miner... Det er her dette rådet om å avstå fra sex, som mange har påpekt funker! Og så må man klare å vedlikeholde den samme aksepten i hverdagen også. En måte å ta det videre i hverdagen på er at han venter med å berøre visse steder hos meg får jeg direkte, men helst indirekte, spør om det. Han er klar og lengter fra første sekund, men om han gir meg tid til å få lengte like mye så er veldig mye gjort. Høres sikkert litt kjedelig og lite spontant ut for mange, men det tar vekk dette presset om å måtte bli kåt nok og lar oss kvinner få kjenne på den like sterke lysten som mannen har fra 1. sek ofte. 

Endret av DreamWorks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...