Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Automatisk dosering av vaskemiddel!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må kjøpe ny vaskemaskin og til min forferdelse ser jeg at mange av de nye modellene har automatisk dosering av vaskemiddel. Altså, jeg liker å dosere selv! Må man bruke denne funksjonen? Går det ann å slå det av? Eller må jeg heller velge en av de få gamle modellene som ikke har det?

Anonymkode: 43897...2d8

Skrevet

Du kan velge å dosere selv. Jeg liker heller ikke den funksjonen. Kan jo ikke bytte mellom middel til hvitt og farget, og MÅ bruke flytende middel. Så jeg doserer selv, kan bruke pulver også i kammeret for manuell dosering☺️

Anonymkode: 2c2c1...5f2

• Liker 1
Skrevet

Vi har en electrolux med autodosering, men er veldig enkelt å velge det bort. Vil tippe det er sånn på de fleste merker, men det er jo bare å finne en modell dere kunne tenkt dere og undersøke om man kan velge det bort på den. Er jo enkelt å finne ut av. 

Anonymkode: 5c1b7...c4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan velge å dosere selv. Jeg liker heller ikke den funksjonen. Kan jo ikke bytte mellom middel til hvitt og farget, og MÅ bruke flytende middel. Så jeg doserer selv, kan bruke pulver også i kammeret for manuell dosering☺️

På min kan vi bytte mellom hvitt og farget. Jeg bruker ikke tøymykner, så har endret det kammeret til å være vaskemiddel nr 2. Så har hvitt i det ene kammeret, farget i det andre og doserer ull manuelt. Superenkelt! 

Anonymkode: 5c1b7...c4d

• 11 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 21.38):

Hei. Er det noen som kan hjelpe meg… Jeg har nettopp fått levert min nye LG vaskemaskin med autodosering, men ønsker stort sett å bruke den manuell. Men hvor gjør jeg av skyllemiddel da? Bruker og vasker mye ull, og bytter derfor ofte mellom vanlig skyllemiddel og milo skyllemiddel… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...