AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Har hatt feber og fått virus, var hos legen og hadde forhøyet crp. Fått beskjed om å hvile mye. Nå oppdaget jeg brun klumpete utflod .. kan det være tegn på at jeg begynner å miste? Anonymkode: a130c...a14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har hatt feber og fått virus, var hos legen og hadde forhøyet crp. Fått beskjed om å hvile mye. Nå oppdaget jeg brun klumpete utflod .. kan det være tegn på at jeg begynner å miste? Anonymkode: a130c...a14 Har du vært på TUL? Gjør det så slipper du å lure. Det kan være helt normalt. Og det kan være en SA eller en MA. dette skjedde med meg i uke 13 og på ultralyd viste det seg at fosteret hadde dødd i uke 10. lykke til. Mest sannsynlig er det ingenting galt. Aborter så sent er ganske sjeldent. Anonymkode: 4500a...59c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du vært på TUL? Gjør det så slipper du å lure. Det kan være helt normalt. Og det kan være en SA eller en MA. dette skjedde med meg i uke 13 og på ultralyd viste det seg at fosteret hadde dødd i uke 10. lykke til. Mest sannsynlig er det ingenting galt. Aborter så sent er ganske sjeldent. Anonymkode: 4500a...59c Takk. Har TUL neste uke.. Har hatt MA før og SA men også født 3 barn. Merker har litt vondt i magen nå men kanskje bare psysisk... Anonymkode: a130c...a14 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du vært på TUL? Gjør det så slipper du å lure. Det kan være helt normalt. Og det kan være en SA eller en MA. dette skjedde med meg i uke 13 og på ultralyd viste det seg at fosteret hadde dødd i uke 10. lykke til. Mest sannsynlig er det ingenting galt. Aborter så sent er ganske sjeldent. Anonymkode: 4500a...59c Leste feber kan øke sjansen for å abortere og? Anonymkode: a130c...a14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er i uke 13, og hadde litt brun utflod i går. Har en doppler hjemme, så klarte heldigvis å finne hjertelyden med den igår ☺️ Dette er mitt 3. svangerskap, og dette er første gangen jeg har opplevd brun utflod 🤔 Har lest at det kan være flere ulike årsaker til at man kan oppleve det. Anonymkode: 44044...0c0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Så bra du har avtalt en TUL for å få avklart. Jeg hadde en del småblødninger i første trimester og var sikker på å miste flere ganger. Men det gikk helt fint. Rundt uke 9/10 er det noe med at morkaken tar over og det kan forårsake en liten blødning. Jeg hadde faktisk en ganske sterk rød blødning rundt den tiden, som bare varte en halv dag. Det kan jo være rester fra den type blødning du nå får som brun utflod. Ellers kan man ha lettblødende slimhinner som gravid, og da kan man få brun utflod etter sex f.eks. Siden jeg blødde en del var jeg på TUL både i uke 7 og i uke 10. Legen sa at 90% av alle som blør i første trimester går det helt fint med. Mulig hun var rund i kantene med det tallet, men jeg ble i alle fall litt beroliget😊 Håper det går fint på TUL, krysser fingrene for deg🤞 Anonymkode: 2cbde...5e6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Så bra du har avtalt en TUL for å få avklart. Jeg hadde en del småblødninger i første trimester og var sikker på å miste flere ganger. Men det gikk helt fint. Rundt uke 9/10 er det noe med at morkaken tar over og det kan forårsake en liten blødning. Jeg hadde faktisk en ganske sterk rød blødning rundt den tiden, som bare varte en halv dag. Det kan jo være rester fra den type blødning du nå får som brun utflod. Ellers kan man ha lettblødende slimhinner som gravid, og da kan man få brun utflod etter sex f.eks. Siden jeg blødde en del var jeg på TUL både i uke 7 og i uke 10. Legen sa at 90% av alle som blør i første trimester går det helt fint med. Mulig hun var rund i kantene med det tallet, men jeg ble i alle fall litt beroliget😊 Håper det går fint på TUL, krysser fingrene for deg🤞 Anonymkode: 2cbde...5e6 Jeg er mye verre syk nå. Og slitt ned puste i natt og føler blir kvalt i eget slim. Kroppen verker sånn og nå har jeg magesmerter og det kom mer brunt utflod ut når jeg var på do . 😭 Anonymkode: a130c...a14 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 Bare en ul kan gi deg svar. Men jeg har hatt brun utflod i i alle fall to svangerskap, og jeg har aldri mistet (har tre barn). Anonymkode: 02d0b...51c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er mye verre syk nå. Og slitt ned puste i natt og føler blir kvalt i eget slim. Kroppen verker sånn og nå har jeg magesmerter og det kom mer brunt utflod ut når jeg var på do . 😭 Anonymkode: a130c...a14 Hvis du er veldig syk. Gå til legen. Det er vanlig at gravide feks blir mye sykere av influensa. Det er ikke pga graviditeten du bør gå til legen. Men hvis du sliter med å puste så er det ikke bra Anonymkode: 4500a...59c 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 Kan bety abort eller det kan være helt normalt… jeg hadde spotting flere ganger i begge mine svangerskap. Første gang ble det baby, andre gang endte det i MA i uke 12. Anonymkode: 32a0e...e02
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #11 Skrevet 27. januar 2023 Jeg hadde også brun utflod i en ukes tid tidligere dette svangerskapet (rundt uke 12). Var veldig bekymret, men alt var helt fint. Anonymkode: 1a783...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå