AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Gutten min hadde bursdag 2 nov. Da var vi på ferie i utlandet. Hadde en liten feiring. Men fikk ikke feiret med barnehage barna. Jeg trodde han hadde glemt, men plutselig har han begynt å prate om bursdagen sin igjen. Og vil invitere barnehage barna. Syns dere det blir litt rart å feire bursdag i februar som egentlig var i november? Anonymkode: 46e43...969
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Nei,han må jo få feire når han snakker om det! Syns ikke det er rart. Anonymkode: cc67c...433 1
Eva-Lena Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Ja, det blir rart. Du får informere om at dere feiret da dere var på ferie. Du kan heller snakke om at neste gang han har bursdag så skal dere be barna i bhg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Ja, det blir rart. Du får informere om at dere feiret da dere var på ferie. Du kan heller snakke om at neste gang han har bursdag så skal dere be barna i bhg. Hmm Anonymkode: 46e43...969
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Alt er mulig. En jeg vet om har bursdag i januar, og feiret da. Må si jeg begynte å lure da det kom en ny bursdagsinvitasjon i juni samme året... 🤪 Anonymkode: b3f26...472 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Selvsagt. Det er jo uansett ingen som vet når han hadde bursdag - hvertfall ikke foreldrene. Jeg leverer i bursdag når ungen får invitasjon, har jo aldri en anelse om hvilken dato som er deres. Anonymkode: 4b0f9...298 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Inviter i bursdag! November var dere bortreist, og mange har det travelt i desember, og ikke uvanlig at desemberbarn utsetter feiring til utpå nyåret her. Vi feira en som egentlig hadde bursdag i månedskifter nov/des her i går. Når ungene er så små er det viktigste å gjøre stas på dem. Bursdag er aldri en så stor greie som når du er i barnehagealder! Anonymkode: 76a25...ab1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 Det er en såpass stor del av barnehagehverdagen, at det er så og si umulig å unngå. Ville invitert en liten gruppe Anonymkode: 0e3e8...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå