Gå til innhold

Besteforeldre som forer barnet is, snop ver dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har havnet i situasjon for 1 måned siden der jeg skilte meg med min ex.. da ble jeg tilbydd å bo hos foreldrene mine. Bare greit det utenom 1 ting.. SUKKER VER ENESTE DAG!.. da mener jeg kaker, brus, snop, is.. hun er bare 4 år.. jeg leter så fort som mulig en ny bolig.. det er alltid krangel nå om dette temaet.. er som de har blitt helt hjernevasket og glemt hvordan det er å oppdra et barn..  brus vert måltid, datteren min har fått en vane nå med brus og få viljen sin via besteforeldre.. is og kaker.. og dette er på  ukedagene.. og da blir de sinte fordi klarer ikke å si nei til henne.. et mareritt å bo her angående det så gleder meg til å få tak i ny bolig.. 

Anonymkode: bd344...cef

Videoannonse
Annonse
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Kjipt, og på tide å flytte. Håper du finner et sted snart!

Skrevet
kruspersilletaco skrev (2 minutter siden):

Kjipt, og på tide å flytte. Håper du finner et sted snart!

Gjør jeg også.. er som de driter i min meining om dette eller de gjør jo det.. 

barn som får sykdom av for mye av sukker inntak osv.. eller blir overvektig. 
synes er så trist at dette er deres måte å gi «kjærlighet» på men en eller annen gang så kan barnet bli veldig syk av dette og hun er for ung for å bli syk pga egoistiske besteforeldre og deres sukker behov..

Skrevet

Typisk besteforeldre. 

Anonymkode: c8bac...8fc

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør jeg også.. er som de driter i min meining om dette eller de gjør jo det.. 

barn som får sykdom av for mye av sukker inntak osv.. eller blir overvektig. 
synes er så trist at dette er deres måte å gi «kjærlighet» på men en eller annen gang så kan barnet bli veldig syk av dette og hun er for ung for å bli syk pga egoistiske besteforeldre og deres sukker behov..

Heldigvis blir dere der ikke lenge nok til at barnet ditt vil ta skade av det. Du er tross alt heldig som får bo der i mellomtiden. Så får du heller huske å begrense hvor ofte dere besøker dem etterpå.

Syns også det er tåpelig at sukker=kjærlighet, men barnet mitt er ikke så ofte hos besteforeldrene, så det går fint..

Skrevet

Det er typisk besteforeldre. Du får sette ned foten og be dem om å slutte å servere henne så mye søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...