AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Det sies at det løsner etter 2-3 dager, men er det noen her som har hatt låst nakke lenger en det? Min har sittet i nesten en uke nå sammen med flere andre symptomer, og jeg blir stressa. Har bestilt kiropraktortimer til mandag. Del gjerne erfaringer og symptomer med meg! Anonymkode: 29fed...24c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Grunnen til at nakken låser seg er mange. Jeg er avhengig av å bli knekt opp men foretrekker manuellterapeuter siden de er mer skånsomme enn kiropraktorer. Uansett lykke til 💚 Anonymkode: 25994...25c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies at det løsner etter 2-3 dager, men er det noen her som har hatt låst nakke lenger en det? Min har sittet i nesten en uke nå sammen med flere andre symptomer, og jeg blir stressa. Har bestilt kiropraktortimer til mandag. Del gjerne erfaringer og symptomer med meg! Anonymkode: 29fed...24c Ja jeg måtte til kiropraktor likevel tok det 10 behandlinger og 6mnd å bli "menneske" igjen. Anonymkode: 7d827...958
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Det er ikke nakken som er låst, sånn egentlig. Det er musklene dine som er for stramme og minsker bevegeligheten. Går du rundt med høye skuldre…? Å knekke opp hjelper ingenting, det er bare for ei kort stund. Det vil låse seg akkurat like mye igjen. Hva gjør du for å slappe av? Få bevegelighet i armer, nakke, skuldre? Sleng med armene, rull på hodet, løft og slipp ned skuldre. Og stress ned. Få bedre arbeidsstilling. Gå på svømming. Ta badstue. Gå på ski. Anonymkode: 30930...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke nakken som er låst, sånn egentlig. Det er musklene dine som er for stramme og minsker bevegeligheten. Går du rundt med høye skuldre…? Å knekke opp hjelper ingenting, det er bare for ei kort stund. Det vil låse seg akkurat like mye igjen. Hva gjør du for å slappe av? Få bevegelighet i armer, nakke, skuldre? Sleng med armene, rull på hodet, løft og slipp ned skuldre. Og stress ned. Få bedre arbeidsstilling. Gå på svømming. Ta badstue. Gå på ski. Anonymkode: 30930...ca5 Men jeg kan vel få noen tips på veien. Jeg klarer ikke å vri hodet til noen sider og det prikker godt i ansiktet også. Det er ganske creepy… Anonymkode: 29fed...24c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Grunnen til at nakken låser seg er mange. Jeg er avhengig av å bli knekt opp men foretrekker manuellterapeuter siden de er mer skånsomme enn kiropraktorer. Uansett lykke til 💚 Anonymkode: 25994...25c Så du har god effekt av å bli knekt opp? Marerittet er jo nå at det ikke skal hjelpe så jeg sitter her med vondt i hele kroppen. Anonymkode: 29fed...24c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Hva har du gjort etter det skjedde? Holdt deg i ro antar jeg? Kan anbefale å gå deg en lang tur. I kveld, i morgen tidlig og i morgen kveld igjen. Da er du bedre på noen dager. Sitt mye i ro og du kan belage deg på å bli mer l0st eller at det varer lengre. Anonymkode: 9fc3e...d2d
CrazyChick90 Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva har du gjort etter det skjedde? Holdt deg i ro antar jeg? Kan anbefale å gå deg en lang tur. I kveld, i morgen tidlig og i morgen kveld igjen. Da er du bedre på noen dager. Sitt mye i ro og du kan belage deg på å bli mer l0st eller at det varer lengre. Anonymkode: 9fc3e...d2d Jeg lufter hunden 4 ganger daglig og fordi jeg har fått så store smerter i ansiktet og fått angst pga. det så har jeg ikke vært mer ute en nødvendig nei.
CrazyChick90 Skrevet 26. januar 2023 #9 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke nakken som er låst, sånn egentlig. Det er musklene dine som er for stramme og minsker bevegeligheten. Går du rundt med høye skuldre…? Å knekke opp hjelper ingenting, det er bare for ei kort stund. Det vil låse seg akkurat like mye igjen. Hva gjør du for å slappe av? Få bevegelighet i armer, nakke, skuldre? Sleng med armene, rull på hodet, løft og slipp ned skuldre. Og stress ned. Få bedre arbeidsstilling. Gå på svømming. Ta badstue. Gå på ski. Anonymkode: 30930...ca5 I og med at jeg lever med angst så kan det fort hende jeg har dårlig holdning ja, men akkurat nå har jeg gått med store smerter i snart en uke, så det hadde vært ålreit med noe hjelp. Mvh TS
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 CrazyChick90 skrev (2 minutter siden): Jeg lufter hunden 4 ganger daglig og fordi jeg har fått så store smerter i ansiktet og fått angst pga. det så har jeg ikke vært mer ute en nødvendig nei. Store smerter i ansiktet? Hørres egentlig ut som du bør oppsøke legevakt. Å ha låst nakke er både vondt og ubehagelig men store smerter I ansiktet ville jeg tatt med lege Anonymkode: 9fc3e...d2d
CrazyChick90 Skrevet 26. januar 2023 #11 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Store smerter i ansiktet? Hørres egentlig ut som du bør oppsøke legevakt. Å ha låst nakke er både vondt og ubehagelig men store smerter I ansiktet ville jeg tatt med lege Anonymkode: 9fc3e...d2d Kiropraktor mente at det var nerver i klem og angsten gjør det jo enda verre for meg!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #12 Skrevet 26. januar 2023 CrazyChick90 skrev (3 minutter siden): Kiropraktor mente at det var nerver i klem og angsten gjør det jo enda verre for meg! Nerver i klem skal ikke vris på av en kiropraktor som ikke har tatt bilder / sett mr av nakken din. Jeg har fått lammelser av nakkeprolapser og nerver i klem. Anonymkode: 24352...662
CrazyChick90 Skrevet 26. januar 2023 #13 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nerver i klem skal ikke vris på av en kiropraktor som ikke har tatt bilder / sett mr av nakken din. Jeg har fått lammelser av nakkeprolapser og nerver i klem. Anonymkode: 24352...662 Men hva gjør jeg daaa?:( Han skulle se på meg på mandag i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå