Gå til innhold

Glemte p-piller, normalt med smerter i korsryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp.. er det normalt å få innmari smerter i korsryggen etter glemte p-piller? 😣

Jeg tok siste p-pille 13.01 og fikk bortfallsblødning 16-19.01. Skulle begynne på nytt brett 21.01, men glemte dette og startet ikke før 23.01. Allerede 22.01 begynte murringene i korsryggen og det har vedvart litt av og på siden da, men vært rimelig intenst og plagsomt i dag! 

Tidligere har jeg kun hatt ubehag i mage og korsrygg ifbm menstruasjon, men det er jo ikke tilfellet nå. Det er jo  2 uker til neste blødning.

Noen tanker om hva dette skyldes og hvor lenge disse smertene i korsryggen eventuelt vil vare? 😤

Anonymkode: dde5f...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også legge til at jeg er veldig oppblåst og litt øm i livmorområdet. Som om mensen skulle vært like rundt hjørnet…

- HI

Skrevet

Visst jeg har hoppet over mensen noen ganger, så pleier jeg å få sterkere menssmerter første gang jeg får mensen igjen. 

Skrevet
Curiousine skrev (Akkurat nå):

Visst jeg har hoppet over mensen noen ganger, så pleier jeg å få sterkere menssmerter første gang jeg får mensen igjen. 

Jeg har ikke hoppet over mensen, jeg tar pillefri uke hver måned 😊 Denne måneden ble det derimot 9 pillefri dager kontra 7 som det normalt skal være.. og etter dette begynte ubehaget som har vart de siste 5 dagene.

HI

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke hoppet over mensen, jeg tar pillefri uke hver måned 😊 Denne måneden ble det derimot 9 pillefri dager kontra 7 som det normalt skal være.. og etter dette begynte ubehaget som har vart de siste 5 dagene.

HI

ta en graviditetstest.. 

Anonymkode: d2554...544

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ta en graviditetstest.. 

Anonymkode: d2554...544

Det er planen dersom bortfallsblødningen ikke kommer som forventet om et par uker. Vil tro det er minimal sjanse for at kroppen har rukket å ha eggløsning og at et egg skal ha blitt befruktet og festet seg allerede nå… Ingenting er umulig, men oddsen for at det er hormonelt er jo størst. Men hvor lenge vil dette pågå, mon tro..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...