AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er litt bekymret. Fikk en rift i cervix under fødselen, og i etterkant har jeg kjent noe hardt ved livmorhalsåpningen som jeg har tenkt var arr. Mener å ha spurt gynekolog om det, også. Grunnen til at jeg nå er bekymret, er at det føles som om arrvevet har blitt tykkere - som om det har vokst litt. Det kan tenkes at det er feil, men fikk den følelsen. Dere andre med arr i det området. Kan dere kjenne det godt? Et det liksom hardt å kjenne på, sammenliknet med slimhinnen ellers? Er litt redd for å virke hysterisk og å bestille gynekologtime unødvendig 😔 Anonymkode: 0d3c8...0e9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Bedre å være "hysterisk" å få ro i kroppen enn å gå rundt å være bekymret. Jeg hadde bestilt time og fått sjekket det ut. Spesielt mtp at det har vært merkbar endring. (jeg har ikke peiling på dette altså, men tenkte i forhold til feks føflekker så skal man jo være obs på endringer) Anonymkode: 4b105...9ca
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Om du er bekymret for at noe er galt nedentil så er det alltid greit å bestille time for å få det sjekket. Det er jo blant annet dette man har gynekologer til. Anonymkode: 08ffa...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå