AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #41 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg gjorde det under pandemien. Var lite sosialt og kos ellers, så tok meg råd til god lunsj. Jeg klarte ikke styre unna saus og andre usunne deler, så ble noen kilo ekstra. Men er tilbake på brødmat igjen nå, og merker det godt på vekt og økonomi! AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 11.27): Som sykepleier, får en såing si ingen rabatt o kantinen. En brukbar salat koster mellom 90 og 100 kr. Et yrke som blir utnyttet sånn til de grader. Ikke rart det er masse flukt fra yrket. Anonymkode: 9be05...1c6 Det er neppe prisene i kantina som avgjør hvilket yrke folk ønsker stå i... Anonymkode: 705ba...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #42 Del Skrevet 3. februar 2023 Det spørs jo hva man får. Vi har ikke kantine fordi vi bare er ca 80 stk, men vi får levert lunsj fra catering to ganger i uka for 25 kr per gang. Man melder seg på for hver gang med SMS. Og 7 av 8 ganger er det brød brød brød. I følge de godt voksne damene i administrasjonen var det ønske om mer brødmat, så derfor endret de fra 3 av 4 til 7 av 8. Jeg hørte alle andre klage over at det bare var brødmat hele tiden. Jeg spiser ikke brød, så jeg betaler ikke 25 kroner for noe jeg ikke spiser. Det skal sies at det ikke bare er brødskiver med syltetøy på liksom. Neste gang ser jeg at det er bagulino med bacon og brie. Anonymkode: cb2e8...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 3. februar 2023 #43 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er neppe så «clean» som du tror. Noe må man jo dynke salatbaren i for at den skal holde seg fresh. Anonymkode: 3a234...39b De fyller på den flere ganger i løpet av de timene vi har lunsj, så det trenger de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #44 Del Skrevet 13. februar 2023 . Anonymkode: 79946...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #45 Del Skrevet 13. februar 2023 Vi har to kantiner. En "brødskivekantine" som subsidieres av firmaet jeg jobber for, koster 200 kr i mnd. Da er det brød fra bakeri, gode pålegg og fersk juice hver eneste dag. Den andre kantina betaler man per dag og koster 60-80 kr per dag, men det er jo omtrent middager som serveres der, så det orker jeg ikke til lunsj. Mye gryteretter, curryer, stekt kjøtt osv. med tilbehør, ofte middelhavsmat og asiatisk mat. Har spist der et par ganger kolleger har tatt med mat inn på pauserommet fremfor å spise i kantina og det ser skikkelig godt ut, men jeg er ikke så storspist av meg, så klarer meg fint med en brødskive. Anonymkode: b4289...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå