Gå til innhold

Hva synes du om helsorte joggesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til litt hverdagsbruk. Er så lei av å vaske på hvite joggesko. Meeen, er det fint? Hva synes dere? 

(Ja, klar over at det ikke er vår ennå)

Anonymkode: 542ab...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine som også har svart såle. Bruker de til svarte jeans og bukser hvor topp er svart. 

Anonymkode: b368e...41e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med mine som også har svart såle. Bruker de til svarte jeans og bukser hvor topp er svart. 

Anonymkode: b368e...41e

Ja ikke sant. Veldig praktisk uten den hvite sålen som så og si alle sko har hatt de siste årene. 
Flere?

Skrevet

Jeg bruker det. Men synes det er finest at de da går mer mot sneakers/hverdagsko og ikke er ultra sporty joggesko med ergonomisk såle osv.

Anonymkode: e3d25...b4f

Skrevet

Fint! Jeg ser etter svarte sko (med svart såle) selv :) 

Anonymkode: 8deeb...2cd

Skrevet

Foretrekker svart såle på svarte sko. Så ble glad da jeg endelig fant et par. 

Anonymkode: f31cb...560

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke noe annet selv. Synes ikke hvit såle er noe pent.

Anonymkode: 3f6db...0be

• Liker 2
Skrevet

Det er nesten det eneste jeg bruker bortsett fra på sommeren. Det er penest til sorte strømpebukser og kjole/skjørt som jeg bruker hver dag. 

Anonymkode: fcab3...a6b

Skrevet

Hater helsorte joggesko. Helsorte sko er fine, men joggesko med sort såle ser bare stusslig ut. 

Anonymkode: 4af9e...11d

Skrevet

Elsker helt svarte sko.

• Liker 2
Skrevet

Har hatt helsort i flere år

Skrevet

Joggesko privat, da vil jeg ha farger, men til jobb bruker jeg svarte diskrete joggesko. 

Anonymkode: f5056...e14

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 15.38):

Vurderer å kjøpe det til litt hverdagsbruk. Er så lei av å vaske på hvite joggesko. Meeen, er det fint? Hva synes dere? 

(Ja, klar over at det ikke er vår ennå)

synes svarte joggesko er mye finere med svart såle. Blir veldig usynlig og nøytralt, særlig hvis du velger en retro modell. Jeg har et par helsorte adidas gazelle som jeg bruker istedet for bunadssko på 17. mai, og til barna droppet jeg pensko for mange år siden -  de har og  helsorte gazelle til de anledningene de trenger svarte dressko.

Anonymkode: 71b07...2e3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...