AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Andre som ikke får hentet ut viktige resepter? Her er det krise, for jeg har et barn som trenger sin faste medisin snarest, men på apoteket sa de at systemet er nede i hele landet.... Det eneste som hjelper er papirresept, men nå er legekontoret vårt stengt 😟 Anonymkode: ef07b...c9d
Million Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Har du sjekket Farmasiet.no? De har vel trøbbel de også, om det er reseptformidlersystemet som er nede, men verdt å ta en kikk. Ved bestillinger på Farmasiet om morgenen, har jeg fått levering samme kveld på døren, eller senest neste dag.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Veldig rart. Var inne på mine resepter på Apotek1 tidligere i dag. De hadde ikke inne medisinen min, og jeg sendte en e-post og spurte om de kunne bestille. Når jeg går inn nå kan jeg se resepten og at den er under ekspedisjon. Og jeg har fått e-post om at medisinen er bestilt. Så systemet virker jo å være tilgjengelig. Anonymkode: fc0bc...d27
Diverse Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Kanskje legevakt kan hjelpe dere med papirresept?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå