AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 I går ble jeg dumpa av mitt livs kjærlighet, vi hadde så mye fremtidsplaner og ting vi ville. Men denne mannen har en jobb og ting som krever så mye av han at han har så vidt tid til og sove. Derfor har vi gjort det slutt, fordi han ikke er klar for noe forhold enda og ha dame. Men da blir jeg sur og sier at han bare kan være ærlig med meg hvis følelsene er borte og han ikke elsker meg. Og at jeg faktisk fortjener og høre det. Han sier han er ærlig og at det er noe der, men han faktisk ikke er klar for og ha dame og et forhold når han er så oppattt. Hva mener denne mannen med «det er noe der». Altså jeg har ikke de samme følelsene som før, men jeg elsker han jo fortsatt. For to uker siden sa han at han elska meg, og fortsatt hadde følelser. Noe han sa til familie også. Og i går sa han at jeg er jo glad i deg! Hva mener han med «det er noe der» Anonymkode: d2945...424
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): I går ble jeg dumpa av mitt livs kjærlighet, vi hadde så mye fremtidsplaner og ting vi ville. Men denne mannen har en jobb og ting som krever så mye av han at han har så vidt tid til og sove. Derfor har vi gjort det slutt, fordi han ikke er klar for noe forhold enda og ha dame. Men da blir jeg sur og sier at han bare kan være ærlig med meg hvis følelsene er borte og han ikke elsker meg. Og at jeg faktisk fortjener og høre det. Han sier han er ærlig og at det er noe der, men han faktisk ikke er klar for og ha dame og et forhold når han er så oppattt. Hva mener denne mannen med «det er noe der». Altså jeg har ikke de samme følelsene som før, men jeg elsker han jo fortsatt. For to uker siden sa han at han elska meg, og fortsatt hadde følelser. Noe han sa til familie også. Og i går sa han at jeg er jo glad i deg! Hva mener han med «det er noe der» Anonymkode: d2945...424 Hvor lenge har dere vært sammen? Enten har han fått panikk eller kanskje ikke over eksen sin? Anonymkode: d719f...2a8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Enten har han fått panikk eller kanskje ikke over eksen sin? Anonymkode: d719f...2a8 Han har aldri vært i et forhold før, tror han tilome var jomfru når han møtte meg. Var ikke sammen lenge, ca 1-2 mnd. Ble kjent i sommer Anonymkode: d2945...424
ESFP Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Han ønsker ikke et forhold med deg nå. Det er vondt å høre og innse. Det hjelper deg ikke å bli sur, det hjelper ikke å se etter tegn på at han har følelser for deg, og det hjelper ikke å forsøke å overbevise ham om at han bør være i et forhold. Det beste du kan gjøre er å sørge og gå videre. Han kan være unnvikende og ha problemer med å forplikte seg. Han kan være konfliktsky og ha vanskelig for å være ærlig med deg om at han ikke har følelser. Han kan ha dårlig selvfølelse og tenke at han ikke er verdt å være i et forhold med når han har så lite tid. Hva som er bakgrunnen spiller ingen rolle, og det er ikke din oppgave å endre eller overbevise ham om noe. Han har gjort det slutt med deg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Han svarer litt diffust for at du skal slutte å "mase". Han ønsker å avslutte, har ikke de rette sterke følelsene for deg, hadde han hatt det hadde han fått det til med deg. Det er veldig typisk menn å svare diffust for å liksom slippe unna. De gir deg nok til at du fortsatt har bittelitt håp, og dermed slipper de sinne, grining, hyl og mas. Samtidig får de utløp for konfliktskyheten sin. Kom deg videre, du fortjener bedre. Anonymkode: 21430...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Egentlig er dette ganske enkelt. Han liker deg, og synes du er hyggelig å være sammen med. Men han har ikke sterke nok følelser for deg til at han er villig til å prioritere tid til deg i livet sitt. Hadde han vært virkelig forelsket, og redd for å miste deg, så hadde han også prioritert deg, og tid til dere. Ikke plag deg selv med å forsøke å forstå mer enn dette. Han elsker deg ikke høyt nok. Du er ikke viktig nok for han. Ta sorgen. Gå videre. Finn en som vil prioritere deg. Anonymkode: dc6da...faa
Navani Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Han liker deg, men han velger å prioritere jobb i stedet for deg. Er ikke så mye å gjøre med det, annet enn å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Han svarer litt diffust for at du skal slutte å "mase". Han ønsker å avslutte, har ikke de rette sterke følelsene for deg, hadde han hatt det hadde han fått det til med deg. Det er veldig typisk menn å svare diffust for å liksom slippe unna. De gir deg nok til at du fortsatt har bittelitt håp, og dermed slipper de sinne, grining, hyl og mas. Samtidig får de utløp for konfliktskyheten sin. Kom deg videre, du fortjener bedre. Anonymkode: 21430...2e4 Dette... Dessverre Anonymkode: 7d740...02b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #9 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I går ble jeg dumpa av mitt livs kjærlighet, vi hadde så mye fremtidsplaner og ting vi ville. Men denne mannen har en jobb og ting som krever så mye av han at han har så vidt tid til og sove. Derfor har vi gjort det slutt, fordi han ikke er klar for noe forhold enda og ha dame. Men da blir jeg sur og sier at han bare kan være ærlig med meg hvis følelsene er borte og han ikke elsker meg. Og at jeg faktisk fortjener og høre det. Han sier han er ærlig og at det er noe der, men han faktisk ikke er klar for og ha dame og et forhold når han er så oppattt. Hva mener denne mannen med «det er noe der». Altså jeg har ikke de samme følelsene som før, men jeg elsker han jo fortsatt. For to uker siden sa han at han elska meg, og fortsatt hadde følelser. Noe han sa til familie også. Og i går sa han at jeg er jo glad i deg! Hva mener han med «det er noe der» Anonymkode: d2945...424 Han har følelser men ikke så sterke at han er motivert til å fortsette forholdet. Anonymkode: 777bd...f6a
Chantielle Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg