Gå til innhold

Fall på isen, smerter bak venstre ribbein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt på isen, landet litt på siden på fortauskant. Vondt i venstre albue/skulder og nedre rygg venstre side. MEN jeg har også vondt når jeg trekker inn pusten, og kun da på venstre side foran på bakside av ribbeina.

Har sovet et par timer, og synes det kom seg, men det kommer fremdeles i små stikk ganske ofte. Noe jeg burde sjekke?

Har prøvd meg på Google, men blir psykisk dårlig av å lese om alt som kan være galt 😅 Blant annet miltskade? Jeg merker vel hvis jeg forblør? 😂 Huff. 

Anonymkode: 4b318...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milten er veldig sårbar, så det kan absolutt være skader på den. Oppsøk lege istedet for å Google eller spørre etter medisinsk hjelp på kvinneguiden! 

• Liker 1
Skrevet

Du kan ha brukket ribbeinet eller fått en brist.

• Liker 1
Skrevet

Er du usikker, ring legekontoret og spør. De vil si om du burde komme innom med en gang eller ikke

Anonymkode: b0dbe...0ba

• Liker 1
Skrevet

De stikkende smertene bak ribbeina har gitt seg. Men tror jeg kanskje har et brudd i overarmen 😅 blir en tur på legevakten imorgen hvis ikke armen er bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Falt på isen, landet litt på siden på fortauskant. Vondt i venstre albue/skulder og nedre rygg venstre side. MEN jeg har også vondt når jeg trekker inn pusten, og kun da på venstre side foran på bakside av ribbeina.

Har sovet et par timer, og synes det kom seg, men det kommer fremdeles i små stikk ganske ofte. Noe jeg burde sjekke?

Har prøvd meg på Google, men blir psykisk dårlig av å lese om alt som kan være galt 😅 Blant annet miltskade? Jeg merker vel hvis jeg forblør? 😂 Huff. 

Jeg ville nok gått på legevakten ja og bedt om røntgen.

Anonymkode: 526bc...faf

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...