Elze Skrevet 19. desember 2005 #1 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg vurderer å kjøpe et slikt spill i julegave - men hvilket? Har selv både Passport og Europa på boks, liker godt det første, men var skuffet over Europa på boks. Fullt av feil var det også. Har sett at det har kommet to nye spill i denne genren nå, Airport og Reiselyst. Er det noen som har prøvd begge (eller bare ett) og har noen kommentarer/anbefalinger? Det er bare en fordel at spilllet er vanskelig, forresten. Og så er det nok stort sett bare voksne som skal spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #2 Del Skrevet 19. desember 2005 Reiselyst Europa er bra. Airport er litt vanskeligere har jeg hørt. Har hørt mye bra om Reiselyst Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. desember 2005 #3 Del Skrevet 19. desember 2005 Vi har Airport og liker det veldig godt. Det er litt likt Passport (som vi også har, en stor favoritt) og vanskelighetsgraden er omtrent den samme. Veldig bra spill, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 19. desember 2005 #4 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har også Passport, og syns det er kjempebra! Er spent på å prøve Reiselyst Europa, har kjøpt det i julegave til noen i familien og gleder meg til å spille på kvelden julaften, etter at gavene er åpnet. Så fint å høre at det skal være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå