AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Hei! Jeg er en kvinne i 18 årene og jaa jeg er på utkikk etter bolig så ingen grunn til «flytt ut» kommentarer. uansett foreldrene mine liker kjæresten min veldig godt han er 21 år. Tinger er at de blir så fornærma og at det er helt uaktuelt at vi henger i mitt rom? Sex sex sex e nok det de tenker på.. vi slapper mest av og spiller på switchen hjemme hos meg eller ser film.. stua er så liten, og orker ikke å sitte nede og se faren min se på tv er så kleint😅 i mitt rom så får vi snakke osv. om helgene sover jeg hos han da han har egen bolig. Er som foreldrene mine forventer at jeg og kjæresten skal sitte å bable med dem i stua hele tiden. Synes også hærlig og rømme litt vekk til rommet mitt når min søster og hennes 2 gutter på 7-3 år kommer på besøk da stua er så liten og blir mye støy og mye skriking/roping.. ville bare lufte litt ut😅 Anonymkode: e637c...7cf
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Hvorfor er dere ikke heller hos ham når dere vil være alene da? Anonymkode: 6bdd6...a89 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Synes det virker litt rart at de reagerer på det. Mine foreldre reagerte aldri på dette når jeg først ble sammen med mannen min (jeg bodde fremdeles hjemme når jeg var 20, dyrt å bo i Oslo). Anonymkode: 9f880...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå