Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser man eldre ut om man går med svarte klær? Har hørt dette men er usikker på om det er sant.

Anonymkode: 37bee...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo eventuelt snu på det: Ser man mer barnslig ut om man går i fargerike klær?

Jeg synes svarte klær ser veldig elegant ut, ikke nødvendigvis at man ser noe eldre ut.

Skrevet

Har bare hørt at det fremhever rynker og man blir mere hvit i huden. Men kan hende jeg har hørt feil da.

Skrevet

Fargene er ikke det som definerer det. 
Jeg går i svarte straight bukser og svart north face puffer jakke, ser ut som en vidregående elev, men jeg er 30 år...

Anonymkode: 9749a...6cd

Skrevet

Har aldri hørt det, bare at svart er "slankende". 

Men jeg tror ikke fargen i seg selv er avgjørende uansett. 
Se på emo-trenden og goth-trenden, der mange tenåringer kun gikk i svart. De så ikke veldig voksen ut...
Mange eldre går i farger, tror ikke mamma har annet svart enn noen få tights hun bruker under fargerike tunikaer. 
Jeg som nærmer meg 40 har mye svarte klær, mest fordi det er så enkelt matche med andre farger. 

• Hjerte 1
Skrevet

Har aldri tenkt på det sånn, men mulig det er tilfelle :)

Jeg elsker svart, men ser ikke bra ut, i ansiktet, når jeg har en svart genser eller bluse på. Selv om jeg bruker sminke.

Det er noe helt annet å ha litt andre farger. F.eks lys aprikosfarget genser som jeg bruker. Føler at jeg ser mer ungdommelig og sporty ut. 

Anbefaler å prøve og finne ut hvilke farger man kler. Det er enkelte farger jeg aldri kan gå med, fordi det er verre enn svart, mørk blå f.eks. Ser bare så sliten og lite flatterende ut med det.

• Liker 1
Skrevet

Tror det kommer an på hvilke farger man kler. Jeg ser helt død og kvisete ut i svart, mens huden gløder i koksgrå. 

Anonymkode: 9c79e...482

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker svarte klær og bruker det mye. Har aldri tenkt over at det får meg til å se gammel ut 🤔

Skrevet

Du har ikke hørt feil ts.

322161056_Screenshot_20230126_232532_SamsungInternet.thumb.jpg.abbfd90b862c1a0e6b216326353899b6.jpg

2076003854_Screenshot_20230126_231833_SamsungInternet.thumb.jpg.ee2f600349b1d9dc51ca5b3d4cfe1c87.jpg

Men dog en skal ta allt når det gjelder klær med 9 kilo salt for å si det sånn for det handler også om hvilke farger en kler.

Og så kan en få opp så mye om svarte klær at selv om noen hevder det ene er det alltids noen som hevder det andre. Søker en Google om "Black clothes make you look".... kommer det bare opp masse om at det er den fargen som får deg til å se slankere ut.. Så slankende og eldre når en blir eldre?  Vel uansett så bør en vel gå med det en ønsker, men at fargevalg påvirker fysikken så vel som humør er det lite tvil om.  Selv har jeg ikke brukt mye svarte klær i livet og har ingen plan om å begynne nå😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser man eldre ut om man går med svarte klær? Har hørt dette men er usikker på om det er sant.

Ja, jeg gjør. Dessverre, for jeg elsker svart og har alltid gått mest med det. Men nå som jeg er i 40-åra så har jeg måtte bytte bort det svarte med litt farger. 

Anonymkode: a2ce9...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei,syns ikke det🙄

Elsker svarte klær🤗

Men har på mine eldre dager også begynt å like farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...