Gå til innhold

Det er UTROLIG lite som skal til!

Sandum.PT

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Takk ☺️ Den skal absolutt prøves ut!

Anonymkode: 1582c...a78

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk ☺️ Den skal absolutt prøves ut!

Anonymkode: 1582c...a78

☺️👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger ingen unnskyldning for å ikke bedrive kondisjonstrening som belaster knærne unødig.

Jeg vil heller ha en funksjonell kropp hele livet. 

Anonymkode: 4522c...14c

Låter som en unnskyldning for meg.

Anonymkode: 96bc9...d60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor tilhenger av intervall baserte løpeøkter. Bonus fort ferdig og man får høy puls.
Samtidig ser jeg at jeg blir aldri noe distanseløper, men prøver å pushe meg selv litt. 

Styrke kombinert med løping har fungert veldig godt her. Har en klaffe feil og ble anbefalt kondisjonstrening for å trene opp hjertemuskelen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger ingen unnskyldning for å ikke bedrive kondisjonstrening som belaster knærne unødig.

Anonymkode: 4522c...14c

Men leste du ikke innlegget?

Anonymkode: a954b...e86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 13.10):

Anonymkode: 4522c..

Endret av Adrenalina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 13.41):

Yikes, dette er fullstendig misforstått. Knær blir styrket av både løping i terreng og styrkeøvelser som knebøy. Dvs støttemusklene rundt knærne som beskytter leddet blir sterkere. Inaktive menneske har ofte "lealause" kneledd fordi denne muskelstyrken mangler. 

Anonymkode: 53a2c...454

Helt enig. At man får vonde knær av løping er en seiglivet myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 14.40):

Låter som en unnskyldning for meg.

Anonymkode: 96bc9...d60

Nettopp. En unnskyldning for ikke å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/26/2023 at 1:05 PM, Sandum.PT said:

(...) Den tredje gruppen skulle gjennomføre 8 x 20 sekunder av så mange repetisjoner de klarte av én øvelse, med 10 sekunder pause. Typisk "Tabata"-stil, selv om den originale tabataprotokollen egentlig var ment for skøyteløpere og var en mye hardere protokoll. Men det får vi snakke om en annen gang.

Nå har jeg gitt dette en ærlig sjanse med armhevninger (på skrå, på sofakant). Klarte bare 6 x 20 sek, armene var helt døde etter 3. gang. Har trent armer/core/overkropp hjemme for en stund, men på annen måte. Forventer mirakler, og skal nok rapportere om de inntreffer eller ei. 😉 

On 1/26/2023 at 2:19 PM, Sandum.PT said:

Haha, hæ? Dette skjønner jeg oppriktig lite av. Er så lite inne i influenserverden at jeg fortsatt ikke skjønner hva i huleste dette er snakk om.

LKE = Lars Kristian Eriksen. Mannen til Fotballfrue, AKA Caroline Berg Eriksen. 

Anonymkode: 0d350...d12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nå har jeg gitt dette en ærlig sjanse med armhevninger (på skrå, på sofakant). Klarte bare 6 x 20 sek, armene var helt døde etter 3. gang. Har trent armer/core/overkropp hjemme for en stund, men på annen måte. Forventer mirakler, og skal nok rapportere om de inntreffer eller ei. 😉 

LKE = Lars Kristian Eriksen. Mannen til Fotballfrue, AKA Caroline Berg Eriksen. 

Anonymkode: 0d350...d12

Det gledes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min unnskyldning? Jeg hater HIIT og løping. Tar heller lengre styrke- og danseøkter fire ganger i uka pluss noen gåturer i naturen. 

Anonymkode: ed199...bbc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min unnskyldning? Jeg hater HIIT og løping. Tar heller lengre styrke- og danseøkter fire ganger i uka pluss noen gåturer i naturen. 

Anonymkode: ed199...bbc

Ser ikke ut som en unnskyldning for ikke å få inn et minimum at fysisk aktivitet hver uke for meg 😉 Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...