AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #21 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): noen tips til hvor? Har vært flere steder, både i Toscana, Puglia. Umbria. Amalfikysten, Roma og i nord ig har egentlig likt meg overalt, men tror jeg ville bodd litt utenfor allfarvei i Toscana Anonymkode: eaa80...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #22 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): aha. ja regner med hund kan bli slitsomt. men må da kunne gå an med planlegging. hvor i spania reiser du da? er det noe klima der som frister på den tiden? hvordan bor du der nede? Jeg holder meg i Albir eller rundt der. Det er mange nordmenn der som en etterhvert er blitt kjent med. Er bra temp vinterstid. Anonymkode: dd29b...cea 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #23 Skrevet 28. januar 2023 Sarajevo ❤️ Anonymkode: 49fdb...883 2
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #24 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg holder meg i Albir eller rundt der. Det er mange nordmenn der som en etterhvert er blitt kjent med. Er bra temp vinterstid. Anonymkode: dd29b...cea ok ja kjenner noen som har en leilighet i nærheten. litt mye nordmenn for min smak :p
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #25 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): ok ja kjenner noen som har en leilighet i nærheten. litt mye nordmenn for min smak 😛 Jeg liker at det er nordmenn der. Man kan surre rundt på stranden og på ettermiddagen kjøpe seg raspeball, om en vil:-). Anonymkode: dd29b...cea 1
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #26 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker at det er nordmenn der. Man kan surre rundt på stranden og på ettermiddagen kjøpe seg raspeball, om en vil:-). Anonymkode: dd29b...cea ja er sikkert greit det. evt noe å gjøre når man blir pensjonist
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #27 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): ja er sikkert greit det. evt noe å gjøre når man blir pensjonist Haha, jeg er bare 45 enda:-). Men turen opp og ned er faktisk vel så morsom. Sist gikk det 10 dager ned og 14 opp igjen. Det er alltids noe en vil se eller en henger igjen av andre grunner. Konserter er jeg veldig svak for. Og klart det går en del kroner. Anonymkode: dd29b...cea 1
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #28 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, jeg er bare 45 enda:-). Men turen opp og ned er faktisk vel så morsom. Sist gikk det 10 dager ned og 14 opp igjen. Det er alltids noe en vil se eller en henger igjen av andre grunner. Konserter er jeg veldig svak for. Og klart det går en del kroner. Anonymkode: dd29b...cea hehe jeg sier ikke at du er gammel. men jeg vil helst bli kjent med lokale eller andre utlendinger først og fremst. steder med mye nordmenn passer meg bedre når jeg er gammel :p tror nok det går en del kr. her blir det å spare når man er i norge. blir jo ikke mye strømregning hjemme i norge når man ikke er der å bruker strøm :p drikker ikke alkohol og har generelt et lavt forbruk til vanlig. så får spart nok.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #29 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (1 minutt siden): hehe jeg sier ikke at du er gammel. men jeg vil helst bli kjent med lokale eller andre utlendinger først og fremst. steder med mye nordmenn passer meg bedre når jeg er gammel 😛 tror nok det går en del kr. her blir det å spare når man er i norge. blir jo ikke mye strømregning hjemme i norge når man ikke er der å bruker strøm 😛 drikker ikke alkohol og har generelt et lavt forbruk til vanlig. så får spart nok. Det spørs jo alderen på deg nå også da, og hvilke steder som "passer" slik sett Anonymkode: dd29b...cea
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #30 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det spørs jo alderen på deg nå også da, og hvilke steder som "passer" slik sett Anonymkode: dd29b...cea er 47 år innen jeg får reist :p
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #31 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): er 47 år innen jeg får reist 😛 Ok, da er det en stund til jeg ser deg i Albir altså:). Men jeg vurderte Portugal noen uker nå i feb. Er hjemme nå pga sykdom i familien Anonymkode: dd29b...cea
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #32 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, da er det en stund til jeg ser deg i Albir altså:). Men jeg vurderte Portugal noen uker nå i feb. Er hjemme nå pga sykdom i familien Anonymkode: dd29b...cea ja Portugal er en av favoritt destinasjonene. eller hellas. men tror disse blir for dyre i lengden om jeg ikke kun skal bo på hostel. og det er jo ikke veldig privat. hehe Albir blir nok en stund til ja
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #33 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): ja Portugal er en av favoritt destinasjonene. eller hellas. men tror disse blir for dyre i lengden om jeg ikke kun skal bo på hostel. og det er jo ikke veldig privat. hehe Albir blir nok en stund til ja En venn har leilighet jeg leier i Albir. Var mye derfor jeg havnet der fra starten av. Anonymkode: dd29b...cea
Ænema Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #34 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En venn har leilighet jeg leier i Albir. Var mye derfor jeg havnet der fra starten av. Anonymkode: dd29b...cea ja da skjønner jeg jo at det er ganske enkelt å velge det. jeg har dessverre ikke det
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #35 Skrevet 28. januar 2023 Ænema skrev (2 minutter siden): ja da skjønner jeg jo at det er ganske enkelt å velge det. jeg har dessverre ikke det Det var det som ga meg smaken på dette. Var der bare i 2 uker første gangen, men skjønte fort at vinteren i Norge kunne unnslippes:) Anonymkode: dd29b...cea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå