Gå til innhold

Langtids opphold i Europa, Hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ænema skrev (Akkurat nå):

noen tips til hvor?

Har vært flere steder, både i Toscana, Puglia. Umbria. Amalfikysten, Roma og i nord ig har egentlig likt meg overalt, men tror jeg ville bodd litt utenfor allfarvei i Toscana

Anonymkode: eaa80...ab6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

aha. ja regner med hund kan bli slitsomt. men må da kunne gå an med planlegging.

hvor i spania reiser du da? er det noe klima der som frister på den tiden? hvordan bor du der nede?

Jeg holder meg i Albir eller rundt der. Det er mange nordmenn der som en etterhvert er blitt kjent med. Er bra temp vinterstid.

Anonymkode: dd29b...cea

• Liker 1
Skrevet

Sarajevo ❤️ 

Anonymkode: 49fdb...883

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg holder meg i Albir eller rundt der. Det er mange nordmenn der som en etterhvert er blitt kjent med. Er bra temp vinterstid.

ok ja kjenner noen som har en leilighet i nærheten. litt mye nordmenn for min smak :p

Skrevet

ok ja kjenner noen som har en leilighet i nærheten. litt mye nordmenn for min smak 😛

Jeg liker at det er nordmenn der. Man kan surre rundt på stranden og på ettermiddagen kjøpe seg raspeball, om en vil:-).

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker at det er nordmenn der. Man kan surre rundt på stranden og på ettermiddagen kjøpe seg raspeball, om en vil:-).

ja er sikkert greit det. evt noe å gjøre når man blir pensjonist :) 

Skrevet

ja er sikkert greit det. evt noe å gjøre når man blir pensjonist :) 

Haha, jeg er bare 45 enda:-). Men turen opp og ned er faktisk vel så morsom. Sist gikk det 10 dager ned og 14 opp igjen. Det er alltids noe en vil se eller en henger igjen av andre grunner. Konserter er jeg veldig svak for.

Og klart det går en del kroner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, jeg er bare 45 enda:-). Men turen opp og ned er faktisk vel så morsom. Sist gikk det 10 dager ned og 14 opp igjen. Det er alltids noe en vil se eller en henger igjen av andre grunner. Konserter er jeg veldig svak for.

Og klart det går en del kroner.

hehe jeg sier ikke at du er gammel. men jeg vil helst  bli kjent med lokale eller andre utlendinger først og fremst.

steder med mye nordmenn passer meg bedre når jeg er gammel :p 

tror nok det går en del kr. her blir det å spare når man er i norge. blir jo ikke mye strømregning hjemme i norge når man ikke er der å bruker strøm :p  drikker ikke alkohol og har generelt et lavt forbruk til vanlig. så får spart nok. :)

Skrevet
Ænema skrev (1 minutt siden):

hehe jeg sier ikke at du er gammel. men jeg vil helst  bli kjent med lokale eller andre utlendinger først og fremst.

steder med mye nordmenn passer meg bedre når jeg er gammel 😛

tror nok det går en del kr. her blir det å spare når man er i norge. blir jo ikke mye strømregning hjemme i norge når man ikke er der å bruker strøm 😛 drikker ikke alkohol og har generelt et lavt forbruk til vanlig. så får spart nok. :)

Det spørs jo alderen på deg nå også da, og hvilke steder som "passer" slik sett

Skrevet

Det spørs jo alderen på deg nå også da, og hvilke steder som "passer" slik sett

er 47 år innen jeg får reist :p 

Skrevet

er 47 år innen jeg får reist 😛

Ok, da er det en stund til jeg ser deg i Albir altså:). Men jeg vurderte Portugal noen uker nå i feb. Er hjemme nå pga sykdom i familien

Skrevet

Ok, da er det en stund til jeg ser deg i Albir altså:). Men jeg vurderte Portugal noen uker nå i feb. Er hjemme nå pga sykdom i familien

ja Portugal er en av favoritt destinasjonene. eller hellas. men tror disse blir for dyre i lengden om jeg ikke kun skal bo på hostel. og det er jo ikke veldig privat.  hehe Albir blir nok en stund til ja :) 

Skrevet

ja Portugal er en av favoritt destinasjonene. eller hellas. men tror disse blir for dyre i lengden om jeg ikke kun skal bo på hostel. og det er jo ikke veldig privat.  hehe Albir blir nok en stund til ja :) 

En venn har leilighet jeg leier i Albir. Var mye derfor jeg havnet der fra starten av.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En venn har leilighet jeg leier i Albir. Var mye derfor jeg havnet der fra starten av.

ja da skjønner jeg jo at det er ganske enkelt å velge det. jeg har dessverre ikke det :( 

Skrevet
Ænema skrev (2 minutter siden):

ja da skjønner jeg jo at det er ganske enkelt å velge det. jeg har dessverre ikke det :( 

Det var det som ga meg smaken på dette. Var der bare i 2 uker første gangen, men skjønte fort at vinteren i Norge kunne unnslippes:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...