AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Ble fristet til å kjøpe bolig på Skogmo, men oppdaget plutselig at de bygger ny firefelts vei der, rett ved huset. Fjerner de også mye av skogen/turmulighetene? Er ikke særlig kjent i området. Hva er best, Skogmo eller Nordby? Anonymkode: 96666...cc6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 skogmo er mye bedre enn Nordby. Skogmo er stort, har familie som der. flere steder. Anonymkode: 8c0b2...398
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Skrevet 28. januar 2023 Du skal ikke bo på Jessheim i det hele tatt, hvertfall ikke hvis du har barn. Skikkelig Harry/Trash-miljø med elendige oppvekstforhold. Anonymkode: 54bd5...346 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Hvis du har eller skal ha barn ville jeg aldri flyttet til Jessheim. Med mindre du ønsker at de skal bli vi menn-piker da. "Møt Mariell (19) fra Jessheim" Anonymkode: 81ddf...ac7 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #5 Skrevet 28. januar 2023 Du kan bo hvor som helst på Jessheim. Finnes ikke noe "dårlig" område. Jeg liker kanskje bedre Nordby. Nærme til nordbytjernet (vanskelig å parkere på badedager), tog osv. Anonymkode: 0c2f7...f06 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Skrevet 28. januar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Du skal ikke bo på Jessheim i det hele tatt, hvertfall ikke hvis du har barn. Skikkelig Harry/Trash-miljø med elendige oppvekstforhold. Anonymkode: 54bd5...346 Ja for 20 år siden kanskje. Anonymkode: 0c2f7...f06 5 1
Snok1 Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 11.41): Ble fristet til å kjøpe bolig på Skogmo, men oppdaget plutselig at de bygger ny firefelts vei der, rett ved huset. Fjerner de også mye av skogen/turmulighetene? Er ikke særlig kjent i området. Hva er best, Skogmo eller Nordby? Anonymkode: 96666...cc6 Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Snok1 skrev (På 29.1.2023 den 20.58): Hvorfor? Fordi det var en aktuell bolig i vår prisklasse der. Vi trenger større plass og jeg er så lei av Oslo-jaget. Anonymkode: 96666...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Bor på Ekornrud. Stille og rolig her. Ikke så langt fra Skogmo, virker koselig der også. Anonymkode: 4c7da...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har akkurat kjøpt leilighet i Skogmo, og jeg elsker det! Kort vei til det meste, stille og rolig, skogen rett ved. Anonymkode: b1744...72b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 Jeg liker Skogmo. Personlig syns jeg Ekornrud ligger litt for langt ut. Ingen ting galt med å å bo på Jessheim. Anonymkode: 99a11...6eb 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 Hvordan er ungdomsskolene på Jessheim? Vi vurderer også å flytte dit da både mannen og jeg jobber i nærheten av Jessheim, vi er så møkk lei Oslo og pendlerliv 😓 Anonymkode: a402d...24b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Hva regnes som litt "finere" områder i Jessheim? Ser at en bruker lengre opp skriver at det ikke finnes noen "dårlige" områder i Jessheim, men enhver by, til og med småby, har områder som er mindre attraktive enn andre. Anonymkode: d1ea6...c79
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Jessheim er blodharry! Omtrent like harry som Otta. Anonymkode: 81ddf...ac7 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jessheim er blodharry! Omtrent like harry som Otta. Anonymkode: 81ddf...ac7 Blodharry med de prisene på bolig som er der? Anonymkode: d1ea6...c79
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Blodharry med de prisene på bolig som er der? Anonymkode: d1ea6...c79 Ac7 hater på Jessheim i alle tråder hen kan. Ikke bry deg om det. Jessheim er bra! Det var jeg som skrev om dårlige områder. Og siden du må ha et dårlig område så er Sand det. Men alle andre områder mer sentralt på Jessheim står seg likt. Jeg har bodd her i 20 år og fått med meg den store veksten fra et lite høl med partysvensker til en by med mye forskjellige mennesker. Mange pendlere, togene til Oslo fylles som regel opp på Jessheim i rushtiden. Utvidelse på flyplassen, utvidelse av Jessheim, større kjøpesenter, flere bedrifter, Lhl-sykehuset.. Nå bor jeg i leilighet nabo med kjøpesenteret men hadde jeg kjøpt enebolig her i dag så hadde jeg kjøpt på Gjestad eller Døli. Anonymkode: 0f550...b5b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #17 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ac7 hater på Jessheim i alle tråder hen kan. Ikke bry deg om det. Jessheim er bra! Det var jeg som skrev om dårlige områder. Og siden du må ha et dårlig område så er Sand det. Men alle andre områder mer sentralt på Jessheim står seg likt. Jeg har bodd her i 20 år og fått med meg den store veksten fra et lite høl med partysvensker til en by med mye forskjellige mennesker. Mange pendlere, togene til Oslo fylles som regel opp på Jessheim i rushtiden. Utvidelse på flyplassen, utvidelse av Jessheim, større kjøpesenter, flere bedrifter, Lhl-sykehuset.. Nå bor jeg i leilighet nabo med kjøpesenteret men hadde jeg kjøpt enebolig her i dag så hadde jeg kjøpt på Gjestad eller Døli. Anonymkode: 0f550...b5b Tusen takk for svar Jeg og samboer skal flytte til Jessheim, men ingen av oss har kjennskap til byen. Vi er for tiden barnløse, men skal få etter hvert. Har sett litt på eneboliger i Algarheim da jeg har hørt det er et bra område for barnefamilier, samtidig som det ikke er så aller verst avstand til sentrum og Gardermoen. Hva tenker du om det? Anonymkode: d1ea6...c79
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #18 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er fra Jessheim, mange år siden jeg bodde der, men har familie flere steder på Jessheim. Ville selv ikke bodd på Algarheim, ville nok valgt noen områder på Skogmo, har selv familie som bor der. kommer jo også an på hvor dere jobber, med tanke på reisevei til jobb Anonymkode: 8c0b2...398
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #19 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blodharry med de prisene på bolig som er der? Anonymkode: d1ea6...c79 Blodharry er ikke ensbetydende med billig. Ikke-harry er heller ikke ensbetydende med dyrt. Er ikke sånn at jo dyrere det er, jo bedre og mindre harry er det. Mange steder på vestkanten i Oslo er også ganske harry selv om det er rådyrt. De minst harry stedene ligger langt ut i havgapet nordpå og der får du omtrent husene gratis. Så hvis du tror jo dyrere jo mindre harry tar du kraftig feil. Jessheim er harry og har alltid vært det. Og det er neppe tilfeldig at 99% av alle vi menn-pikene og glamourmodellene på 2000-tallet kommer fra nettopp Jessheim. Anonymkode: 81ddf...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #20 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blodharry er ikke ensbetydende med billig. Ikke-harry er heller ikke ensbetydende med dyrt. Er ikke sånn at jo dyrere det er, jo bedre og mindre harry er det. Mange steder på vestkanten i Oslo er også ganske harry selv om det er rådyrt. De minst harry stedene ligger langt ut i havgapet nordpå og der får du omtrent husene gratis. Så hvis du tror jo dyrere jo mindre harry tar du kraftig feil. Jessheim er harry og har alltid vært det. Og det er neppe tilfeldig at 99% av alle vi menn-pikene og glamourmodellene på 2000-tallet kommer fra nettopp Jessheim. Anonymkode: 81ddf...ac7 Hva slags erfaring har du med Jessheim egentlig? Anonymkode: d1ea6...c79 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå