Gå til innhold

Hvordan skal man møte venner osv i voksen alder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle rundt meg bare forsvinner. Og venner fra «gammelt av» ble bare rare, en venninne respekterte aldri andre sin tid. En annen fikk mann og forsvant. De fleste jentevenner «forsvinner» i forhold og vil bare gjøre «par-ting» eller er opptatt hele tiden.

Har blitt kjent med folk via jobb i voksen alder men de lever også ofte familielivet eller blir opptatt med andre ting. Jeg er snart 30 så de fleste på min alder gjør jo det. 

Har heller aldri vært i forhold og klarer ikke å møte noen menn som interesserer meg heller. Vil egentlig også ha barn osv til slutt men begynner å tro det aldri vil skje for går jo ikke ann å møte ordentlige menn???

hvor skal man egentlig møte venner og menn i voksen alder??

Anonymkode: 38d71...70f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah, som å høre meg selv for ti år siden. 

Jeg var også Evig Singel. Alle vennene forsvant i hver sine forhold, mens jeg aldri fant noen jeg ble forelsket i engang. 

Jeg fant Drømmemannen via sukker.no. Traff ham da jeg var 33, nå har vi to barn og er sammen på tiende året :)

Jeg tror aldri jeg hadde funnet noen irl. Jeg meldte meg på kampsport, og traff mange menn, men som vanlig var det ingen som ga meg følelser, og de ble kun kompiser. 

venner sliter jeg også med. Prøvde meg med brettspillklubb, men var bare helt feil kjemi med samtlige der. Hadde jeg ikke fått barn, hadde jeg meldt meg inn i kor - det har jeg veldig lyst til å gjøre når ungene er litt større og jeg har tid til venner igjen. 

Anonymkode: 07666...30a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...