AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er så dårlig på å legge foundation fra før, og har nå flyttet til en leilighet uten vindu på badet, så jeg er livredd for å se helt idiot ut utover dagen når dagslyset kommer 🫣 Hvordan lampe eller lys er best for å sminke seg i, som er mest mulig likt dagslyset? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9db22...584
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Jeg har simplehuman trio. Er så bra at jeg bruker denne i stedet for dagslys. Ellers vil jeg anbefale å legge litt penger i kvalitetsspeil med integrert lys på selve badet. Selv om jeg ikke sminker meg der så er det veldig greit å få et skikkelig speilbilde av seg selv. Anonymkode: 44481...cce 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har simplehuman trio. Er så bra at jeg bruker denne i stedet for dagslys. Ellers vil jeg anbefale å legge litt penger i kvalitetsspeil med integrert lys på selve badet. Selv om jeg ikke sminker meg der så er det veldig greit å få et skikkelig speilbilde av seg selv. Anonymkode: 44481...cce https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/motetilbehor/sminkespeil/simplehuman-sensor-trio-smart-sminkespeil-borstet-stal/321313?scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiA5sieBhBnEiwAR9oh2oQx2ggnARHMUjqIgyHSiZY-aCAKLjhZHHeL_gIYOdgaV68fMtuADxoCb2UQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Dette? Badet vårt er så mørkt- gir det sterkt nok lys? 😍 Anonymkode: 9db22...584
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/motetilbehor/sminkespeil/simplehuman-sensor-trio-smart-sminkespeil-borstet-stal/321313?scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiA5sieBhBnEiwAR9oh2oQx2ggnARHMUjqIgyHSiZY-aCAKLjhZHHeL_gIYOdgaV68fMtuADxoCb2UQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Dette? Badet vårt er så mørkt- gir det sterkt nok lys? 😍 Anonymkode: 9db22...584 Ja, den. Vil si det, jeg sminker meg i en walk in garderobe 😜 Men jeg har veldig god erfaring med elkjøp og returer, så er jo mulig å prøve? Anonymkode: 44481...cce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, den. Vil si det, jeg sminker meg i en walk in garderobe 😜 Men jeg har veldig god erfaring med elkjøp og returer, så er jo mulig å prøve? Anonymkode: 44481...cce Topp! Takk for supert råd 😍 Anonymkode: 9db22...584
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Det optimale bade speil lyset jeg drømmer om er Philips hue mirror light Som kan enkelt skifte mellom varmt lys, kaldt lys og dagslys i millioner av forskjellige toner i mellom der. Andre lignende varianter fins også Og det fins en del DIY muligheter hvor det brukes en vanlig LED light strip som koster ca 250 kroner på ebay eller butikker som clas ohlson (eller lignende). Men hos meg så sminker jeg meg i stuen i vinduet og aldri på badet. Vanskelig nå på vinteren når det er mørkt ute, og da bruker jeg Philips Hue Go lampen, koster rundt 600 kroner på Power. Denne kan også stilles inn i alle mulig fargenyanser og dagslysnyanser og er enkel å sette på en hylle man kan stå foran å sminke seg eller bare holde i hånda Anonymkode: efd45...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 De små settespeilene med lys rundt syns jeg er elendige. Har prøvd både elkjøp og clas ohlson sine. Lampene gir bare en dagslys farge tone som er altfor svak og speilet er for lite til å se hele ansiktet tydelig og nærme i syns jeg Anonymkode: efd45...b7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå