AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #61 Skrevet 28. januar 2023 Selvfølgelig skal man høre på kvinner ang. datingtips, men det første du selv må gjøre er å finne ut av hvilken type kvinner su liker. Noen kvinner liker svære menn med masse muskler og tattoverknger. Andre kvinner like aktive friluftsmenn. Selv liker jeg nerdete menn, aktive menn eller kreative menn i kunstneriske yrker. Som er snille og som jeg kan le med. Alle liker mennesker med en viss grad av selvsikkerhet og ærlighet. Og det beste man kan gjøre med utseende er å være i god form, stelle seg, ha ålreite klær og lukte nøytralt eller godt. Du får et problem hvis det spiller en rolle for deg at alle kvinner skal like deg. Hvis du er en mann som feks ikke er veldig maskulin så må du ikke gå etter kvinner som er veldig opptatt av det og bli lei deg for at de ikke liker deg. Jeg er for eksempel ingen utpreget skjønnhet, ei heller veldig opptatt av overflatisk skjønnhet - da blir jeg heller ikke lei meg for at overflatiske menn ikke liker meg. Anonymkode: 8785c...d50 3
Gjest Abendstern Skrevet 28. januar 2023 #62 Skrevet 28. januar 2023 Digg å være singel. Da jeg ble singel igjen var det den beste følelsen jeg har hatt i mitt liv. Ubeskrivelig deilig👌
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #63 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 16.50): Det beste dere kan gjøre er å lytte til hva kvinner sier. Det vi sier vi ser etter, vektlegger og setter pris på. Anonymkode: e6bbb...615 Det er det dårligste rådet man kan gi. Omtrent på linje med "vær deg selv". Hva kvinner sier de vil ha, og hva de faktisk faller for er to veldig forskjellige ting. Det er omtrent som når foreldre skal gi ungene sine råd om hvordan de skal få seg venner. Det fungerer rett og slett ikke da de ikke har den fjerneste anelse om hvordan ungene interagerer med hverandre sosialt. Husker jeg så en slik en på en speiderleir en gang når jeg var liten. Han var sikkert litt autistisk, og hadde fått høre fra foreldrene sine hvordan han skulle skaffe seg venner. Og han gikk da rett bort til noen tilfeldige fremmede unger og sa "hei vil du være vennen min?". Hvorpå alle som han gjorde dette med selvsagt avviste han og gikk og fniset litt med sine kompiser av det etterpå. Anonymkode: 69480...e5b 1 1
Anonymburker Skrevet 29. januar 2023 #64 Skrevet 29. januar 2023 sokrat skrev (11 timer siden): Jeg er 30 år. Tragisk ikke sant? Men det er motgang som styrker en mann Det er veldig dumt av deg å ikke prøve deg på flere kvinner. Det har vært min store feil, at jeg ikke har lagt til side stoltheten min og prøvd meg på dem jeg liker. Så akseptere nei og vente på de søte "ja"-ene. Selv satser jeg for tiden på dette: 1. Trene og bli normalvektig. 2. Bli med på alle sosiale aktiviter jeg kan med venner. 3. Kaste bort all ære. Spør dem jeg liker. Spør kolleger om de har noen single venninner som jeg kunne passet med osv. Neida, ikke tragisk. Kunne vært i samme båt selv og det er kun tilfeldigheter at jeg har fått mine erfaringer. Bra at du har mål og riktig innstilling. Jeg bare klarer ikke tenke slik lenger, mye fordi jeg har altfor mange hindre. Fysiske så vel som psykiske. Vanskelig å forklare, men er bare tydelig for meg at det ikke nytter. Idag er jeg 36, og normalvektig, snart er jeg 40, feit og ferdig. Man kan si hva man vil om viktigheten av at man er høy, har status, utdannelse/inntekt osv, men det viktigste er å være en sosial og utadvendt person. Mange lite pene menn med normale jobber som er i forhold. Er man introvert som mann, er det nesten dødfødt. Med angst i tillegg, null sjans. 1
Helene1982 Skrevet 29. januar 2023 #65 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er det dårligste rådet man kan gi. Omtrent på linje med "vær deg selv". Hva kvinner sier de vil ha, og hva de faktisk faller for er to veldig forskjellige ting. Det er omtrent som når foreldre skal gi ungene sine råd om hvordan de skal få seg venner. Det fungerer rett og slett ikke da de ikke har den fjerneste anelse om hvordan ungene interagerer med hverandre sosialt. Husker jeg så en slik en på en speiderleir en gang når jeg var liten. Han var sikkert litt autistisk, og hadde fått høre fra foreldrene sine hvordan han skulle skaffe seg venner. Og han gikk da rett bort til noen tilfeldige fremmede unger og sa "hei vil du være vennen min?". Hvorpå alle som han gjorde dette med selvsagt avviste han og gikk og fniset litt med sine kompiser av det etterpå. Anonymkode: 69480...e5b Mitt beste råd vil være å se på kvinner som individer og ikke tenke for mye på kvinner liker dette eller dette. Kvinner liker ulike ting akkurat som alle andre. Ikke prøv deg på kvinner, men snakk med kvinner om du finner dem interessante. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #66 Skrevet 29. januar 2023 Anonymburker skrev (6 timer siden): Neida, ikke tragisk. Kunne vært i samme båt selv og det er kun tilfeldigheter at jeg har fått mine erfaringer. Bra at du har mål og riktig innstilling. Jeg bare klarer ikke tenke slik lenger, mye fordi jeg har altfor mange hindre. Fysiske så vel som psykiske. Vanskelig å forklare, men er bare tydelig for meg at det ikke nytter. Idag er jeg 36, og normalvektig, snart er jeg 40, feit og ferdig. Man kan si hva man vil om viktigheten av at man er høy, har status, utdannelse/inntekt osv, men det viktigste er å være en sosial og utadvendt person. Mange lite pene menn med normale jobber som er i forhold. Er man introvert som mann, er det nesten dødfødt. Med angst i tillegg, null sjans. Jeg har også vurdert å prøve å finne meg noen i utlandet. Kjenner du noen som har gjort det og vet hvordan en går fram? Anonymkode: d1d6b...47d
Gjest sokrat Skrevet 29. januar 2023 #67 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også vurdert å prøve å finne meg noen i utlandet. Kjenner du noen som har gjort det og vet hvordan en går fram? Anonymkode: d1d6b...47d Ops det var meg.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #68 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også vurdert å prøve å finne meg noen i utlandet. Kjenner du noen som har gjort det og vet hvordan en går fram? Anonymkode: d1d6b...47d Jeg er singel og barnløs kvinne på 42, og er det noe jeg angrer på er det at jeg ikke var mer åpen for å finne noen utenfor Norge. Jeg syns ikke dette var dumt tenkt i det heletatt, men aner ikke hvordan du skal gå frem. Hva med å reise litt rundt i de landene du er interessert i og bare se deg rundt? De fleste andre land har jo en mer sosial kultur enn i Norge, så det kan være enklere å komme i kontakt med folk enn her. Eventuelt bruke tinder eller andre datingapper mens du er der? Anonymkode: e0f08...7a3
Gjest sokrat Skrevet 29. januar 2023 #69 Skrevet 29. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er singel og barnløs kvinne på 42, og er det noe jeg angrer på er det at jeg ikke var mer åpen for å finne noen utenfor Norge. Jeg syns ikke dette var dumt tenkt i det heletatt, men aner ikke hvordan du skal gå frem. Hva med å reise litt rundt i de landene du er interessert i og bare se deg rundt? De fleste andre land har jo en mer sosial kultur enn i Norge, så det kan være enklere å komme i kontakt med folk enn her. Eventuelt bruke tinder eller andre datingapper mens du er der? Anonymkode: e0f08...7a3 Har hørt at datingapper på Filipinene og slikt skal være mye enklere enn her i Norge. Jeg ønsker egentlig ei europeisk kvinne, fordi jeg tror at det er bedre for eventuelle barn, men liker alle kvinner. Er et pluss at filipinerne er katolske. Så ferie + datingapper er nok ikke dumt. Særlig om jeg lager en god profil. Her i Norge er tinder derimot vanskelig. Var inne på profilen min nylig og hadde 10 matcher. Noen av dem var interessante, men det gikk ingen vei. Så jeg hadde nok treng 50 til for å få en eneste date tror jeg. Profilen min kunne nok vært bedre da. Selfier og turbilder. Litt kjedelig. Endret 29. januar 2023 av sokrat
Anonymburker Skrevet 29. januar 2023 #70 Skrevet 29. januar 2023 sokrat skrev (12 timer siden): Ops det var meg. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har også vurdert å prøve å finne meg noen i utlandet. Kjenner du noen som har gjort det og vet hvordan en går fram? Anonymkode: d1d6b...47d Nei, det kunne ikke falt meg inn. Da forblir jeg heller alene. 2
Gjest sokrat Skrevet 29. januar 2023 #71 Skrevet 29. januar 2023 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Nei, det kunne ikke falt meg inn. Da forblir jeg heller alene. Virkelig? Det plager ikke meg overhode. Selv om jeg har preferanse for ei europeisk kvinne. Heller en partner enn uten.
Anonymburker Skrevet 29. januar 2023 #72 Skrevet 29. januar 2023 sokrat skrev (12 minutter siden): Virkelig? Det plager ikke meg overhode. Selv om jeg har preferanse for ei europeisk kvinne. Heller en partner enn uten. Ville ikke hatt barn med noen av en annen etnisitet. Ville ikke kjent meg igjen i barna mine. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #73 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er det dårligste rådet man kan gi. Omtrent på linje med "vær deg selv". Hva kvinner sier de vil ha, og hva de faktisk faller for er to veldig forskjellige ting. Det er omtrent som når foreldre skal gi ungene sine råd om hvordan de skal få seg venner. Det fungerer rett og slett ikke da de ikke har den fjerneste anelse om hvordan ungene interagerer med hverandre sosialt. Husker jeg så en slik en på en speiderleir en gang når jeg var liten. Han var sikkert litt autistisk, og hadde fått høre fra foreldrene sine hvordan han skulle skaffe seg venner. Og han gikk da rett bort til noen tilfeldige fremmede unger og sa "hei vil du være vennen min?". Hvorpå alle som han gjorde dette med selvsagt avviste han og gikk og fniset litt med sine kompiser av det etterpå. Anonymkode: 69480...e5b Ok. Så det er menn som vet best hva kvinner vil ha. Er det da også slik at det er kvinner som vet best hva menn vil ha? Eller er det menn som sitter med fasit her også? Anonymkode: 630c3...bac 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #74 Skrevet 30. januar 2023 vær raus så kanskje du får dame. Har mått så mange ego fyrer. Han jobber som bilmekaniker, men ikke faen om han orker å reparere bilen min liksom. Eller hjelpe meg på noe vis. Da er jeg heller alene. Anonymkode: bb3d7...283 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #75 Skrevet 30. januar 2023 Dette var en tråd for evige single menn , men kvin er har allerede invadert tråden og kommer med lister om hva menn må gjøre for å være med dem🤣 Tror mange her glemmer at menn ikke er kvinner og at mange menn faktisk liker seg mye mer alene og et dramafritt liv iforhold til kvinner som har mer behov for en partner Er mange frivelig single menn der ute. Vi har ikke en klokke som tikker og tar oss god tid Anonymkode: 439bf...c18 1
Rosakatt Skrevet 30. januar 2023 #76 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette var en tråd for evige single menn , men kvin er har allerede invadert tråden og kommer med lister om hva menn må gjøre for å være med dem🤣 Tror mange her glemmer at menn ikke er kvinner og at mange menn faktisk liker seg mye mer alene og et dramafritt liv iforhold til kvinner som har mer behov for en partner Er mange frivelig single menn der ute. Vi har ikke en klokke som tikker og tar oss god tid Anonymkode: 439bf...c18 Men er ikke det hensikten med tråden? Tips og slikt Mange som er frivillig single ja, både menn og kvinner, men tror ikke denne tråden handler om det 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #77 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette var en tråd for evige single menn , men kvin er har allerede invadert tråden og kommer med lister om hva menn må gjøre for å være med dem🤣 Tror mange her glemmer at menn ikke er kvinner og at mange menn faktisk liker seg mye mer alene og et dramafritt liv iforhold til kvinner som har mer behov for en partner Er mange frivelig single menn der ute. Vi har ikke en klokke som tikker og tar oss god tid Anonymkode: 439bf...c18 når tiden min har gått ut så kommer jeg iallefall ikke til å bry meg om menn lengre. dessuten miste kvinner sexlysten da og har ikke noe behov. Anonymkode: bb3d7...283
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #78 Skrevet 30. januar 2023 Mannen min var evig singel før han møtte meg - på Tinder. Jeg vet ikke hvor mange han matchet med, eller om han hadde vært på noen særlig dates siden et forhold helt i starten av 20-årene. Han var rundt 35 da vi møttes, overvektig, bodde i et rotete kollektiv og røyket. Allikevel var det såpass mange fantastiske kvaliteter ved ham at jeg forelsket meg. Bl.a.: han hadde gått til psykolog for å forsøke å forbedre seg selv og snakket åpent om det (=selvsikker), han var smart og god på jobben sin og hadde et rikt sosialt nettverk med folk han tydelig brydde seg om. Og han var morsom, oppmerksom og lett å prate med. Vi hadde det gøy sammen, hvilket er superviktig for meg. Jeg tror den der "jeg vil ha en morsom mann" ofte forveksles med at kvinner vil ha menn som forteller morsomme vitser. For min del betyr det at jeg ønsker en samtalepartner som jeg prater godt med og som har relativt lik humor som meg. Jeg vil ikke at menn skal prøve å imponere meg med humoren sin, jeg liker det bedre når det føles som de koser seg i mitt selskap og er trygge nok til å spøke og tulle med meg. Anonymkode: d1ec0...4eb 2 2 1
Besserwisser Skrevet 31. januar 2023 #79 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 16.37): "Kjemi" ja. Verdens mest forslitte uttrykk. Kjemi er jo bare at mannen har gjort en ekstra innsats. Hva mener du skjer etter at denne "kjemien" har "oppstått"? Kommer dama til å ta initiativ da? Anonymkode: 592d6...1df Jeg tror kanskje din utfordring er at du virker veldig bitter, mistroisk og en smule dømmende overfor kvinner. Det virker som du allerede har gjort deg en oppfatning om hvordan «alle» kvinner er, og på ingen måte er interessert i å eventuelt modifisere dette. Uavhengig av innspill fra andre. Om det er partner du ønsker (?) så ville jeg kanskje begynt der. 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #80 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 30.1.2023 den 1.52): Dette var en tråd for evige single menn , men kvin er har allerede invadert tråden og kommer med lister om hva menn må gjøre for å være med dem🤣 Tror mange her glemmer at menn ikke er kvinner og at mange menn faktisk liker seg mye mer alene og et dramafritt liv iforhold til kvinner som har mer behov for en partner Er mange frivelig single menn der ute. Vi har ikke en klokke som tikker og tar oss god tid Anonymkode: 439bf...c18 Hvis jeg som kvinne hadde oppretta en identisk tråd på et manneforum, tror du ikke menn der ville ha skrevet noen ord? Du og TS har registrert dere på et forum der majoriteten er kvinner, og da er det ikke så rart at kvinner også svarer i en sånn tråd. Det er nå litt snodig at du, som liker deg så godt alene og uten drama, og er frivillig single, lager deg bruker på et kvinneforum og deltar i en tråd som det her. Anonymkode: 66a35...38e 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå