Gå til innhold

Brud på 55 gifter seg for andre gang. Hvilken kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir selvsagt ingen typisk brudekjole denne gangen. Vi er begge godt voksne, har voksne barn og har et ekteskap bak oss.
Vil selvsagt være så fin og elegant som mulig uansett. Er normalt slank og 169 høy.
Noen som har tips til en fin kjole jeg kunne ha brukt, som e rlitt "brudete" men samtidig ikke?

Anonymkode: a9ee4...a75

Skrevet

Om du ønsker hvit kjole så søk hvit selskapskjole på zalando feks. Giftet meg selv borgerlig i en slik knelang hvit sommerkjole med blonder. 

Anonymkode: fd25a...067

Skrevet

Både Zalando, ASOS og Bubbleroom har mange kjoler som passer til brud, uten å være veldig typiske brudekjoler. På flere av sidene kan du også sortere på bryllup/brudekjoler.

Anonymkode: 00610...1ec

Skrevet

hvorfor er det selvsagt at man ikke kan ha brudekjole om man er 55 og gifter seg om igjen? 

• Liker 5
Skrevet

En hvit eller lys selskapskjole kan være fint. Men syns det er helt innafor med brudekjole også

Anonymkode: 5aa95...d38

Skrevet

Bunad! 

Anonymkode: 91d75...2e7

• Liker 1
Skrevet

Har du bunad, så bruk den. Evt en kjole du kan bruke til andre anledninger også.

Skrevet

Vert i bryllup med 2. gangsbrud to ganger og begge de har gått i svart med hvite detaljer.

Skrevet

ByTimo har så fine kjoler. 

Anonymkode: b7bae...2f2

• Liker 1
Skrevet
Carrot skrev (På 26.1.2023 den 11.13):

hvorfor er det selvsagt at man ikke kan ha brudekjole om man er 55 og gifter seg om igjen? 

Ts skriver ikke at man ikke kan ha brudekjole, men ønsker innspill til annen kjole som vil være fin å gifte seg i. Jeg er samme alder som ts og gifter meg også for 2. gang til sommeren. Håper noen kan komme med fine forslag til kjole. Gjerne noe annet en kjoler fra «kjedebutikk» 😊

Anonymkode: a1410...eba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 9.27):

Det blir selvsagt ingen typisk brudekjole denne gangen.

AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 16.39):

Ts skriver ikke at man ikke kan ha brudekjole, men ønsker innspill til annen kjole som vil være fin å gifte seg i. Jeg er samme alder som ts og gifter meg også for 2. gang til sommeren. Håper noen kan komme med fine forslag til kjole. Gjerne noe annet en kjoler fra «kjedebutikk» 😊

Anonymkode: a1410...eba

Jo det gjør hun... og jeg lurer på hvorfor det er selvsagt.. 

Ellers tenker jeg at man kan velge en hvilken som hels kjole i en hvilken som helst farge, mønster osv om man ikke ønsker en brudekjole - også de fra "kjedebutikker" så lenge målet er å ikke ha en "brudekjole" 

Skrevet
On 1/26/2023 at 9:27 AM, AnonymBruker said:

Vil selvsagt være så fin og elegant som mulig uansett. Er normalt slank og 169 høy.
Noen som har tips til en fin kjole jeg kunne ha brukt, som e rlitt "brudete" men samtidig ikke?

Anonymkode: a9ee4...a75

Hva habitt-style bukser og jakke i off-white? Evt. jakke og nederdel, men med høyden din tror jeg bukser vil kle deg. 

Anonymkode: c86b6...3ba

Skrevet

Indiska har mye fint på nett,den brude avdelinga dems.

Anonymkode: 14b56...309

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 20.04):

Hva habitt-style bukser og jakke i off-white? Evt. jakke og nederdel, men med høyden din tror jeg bukser vil kle deg. 

Anonymkode: c86b6...3ba

Man har ikke bukser i sitt eget bryllup! 

Anonymkode: 6f366...746

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...