AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Hallo (Håper dette er riktig underforum) Jeg har en kneskade som jeg venter på operasjon for (Dato neste høst, lange ventelister) Jeg sliter i tillegg psykisk med blant annet angst, og går til psykolog. Fastlegen utreder meg også for andre ting. Har også gått til fysioterapeut hvor jeg har fått øvelser og veiledning. Det har vært ganske belastende for meg å ikke kunne jobbe. Har fått ny jobb nå, en liten stilling på 20 %. Hadde aldri tenkt på arbeidsavklaringspenger før, men har nå ved hjelp av fastlegen søkt dette. Mitt mål er å bli frisk (håper) og komme meg ut i jobb igjen. Det står at NAV innhenter nødvendig dokumentasjon, men jeg lurer likevel på om det er noe jeg må legge ved selv? Feks erklæring/journal fra fysio jeg har gått til? (den er privat) Eller noe fra psykolog? Har søkt etter svar på nettet og NAV sine sider, men blir desv litt forvirret. Håper noen ønsker å hjelpe meg ❤️ takk! Anonymkode: 248f5...92f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Legen skriver vel at du er under behandling? Jeg måtte ikke legge ved sånne ting da jeg gikk på AAP. Nå er det noen år siden. Nav kontakta lege og meg når det var mer opplysninger de ville ha. Jeg ødela kneet da jeg var under AAP dette fikk min veileder beskjed om av meg. Da ble det slutt på masingen fra de. Lang ventetid på alt men var heldig og fikk operere kneet innen 3 mnd. Dette pga avbestilling. Dette var før pandemien så køene er vel lange nå. Nav spurte aldri etter erklæring fra fysioterapeuten min. Fikk behandling der + jeg trente. Anonymkode: 6b1d8...c73
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legen skriver vel at du er under behandling? Jeg måtte ikke legge ved sånne ting da jeg gikk på AAP. Nå er det noen år siden. Nav kontakta lege og meg når det var mer opplysninger de ville ha. Jeg ødela kneet da jeg var under AAP dette fikk min veileder beskjed om av meg. Da ble det slutt på masingen fra de. Lang ventetid på alt men var heldig og fikk operere kneet innen 3 mnd. Dette pga avbestilling. Dette var før pandemien så køene er vel lange nå. Nav spurte aldri etter erklæring fra fysioterapeuten min. Fikk behandling der + jeg trente. Anonymkode: 6b1d8...c73 Takk for at du tok deg tid til å svare og håper du er bedre i kneet etter op! Men okai, da vil de sannsynligvis kontakte meg dersom det er noe de trenger. Er redd for å få avslag, fordi det på en måte ble mest snakk om psyken sist jeg var hos fastlegen og han skrev til NAV. Håper han også tok meg kneet i det han sendte. Kanskje jeg skal ta kontakt og spørre han? Han skrev i hvertfall at jeg går til psykolog. Anonymkode: 248f5...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå