Gå til innhold

Verste sjokoladen du har smakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en svær plate Freia Firkløver med kaffe i julen. Fysj! Verste sjokoladen jeg noensinne har smakt. Heldigvis syntes samboeren den var ok. Så ikke noe matsvinn.

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Appelsinsjokolade, verste jeg har smakt og jeg brekker meg nesten av tanken på det. 

Endret av Bubs000
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
MyMichelle skrev (5 timer siden):

Jeg kjøpte en svær plate Freia Firkløver med kaffe i julen. Fysj! Verste sjokoladen jeg noensinne har smakt. Heldigvis syntes samboeren den var ok. Så ikke noe matsvinn.

Liker du kaffe da? Syntes den var god men sterk kaffesmak. Likte bedre den nye med appelsin og nøtter.

Anonymkode: 20a7f...995

• Liker 3
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Freia melkesjokolade fruktnøtt.

Skrevet

Den aller verste sjokoladen jeg har smakt var russisk sjokolade Pappa tok med hjem da han hadde vært i Russland på jobbtur. Av norske sjokolader synes jeg gamle Soho var helt skrekkelig fæl. Jeg forstår godt at den forsvant raskt. Draumur er også helt uspiselig. Det er egentlig en god del sjokolader jeg ikke synes er spesielt gode og som jeg aldri kjøper, men det er få av dem som er direkte fæle. 

• Liker 5
Skrevet

Banantwist. Den har jeg ikke sjans til å få ned uansett hvor stort sjokoladesuget er. 

Anonymkode: 38191...225

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg spiser (og liker) nesten alt av sjokolade, men fruktnøtt og lignende kan jeg absolutt styre meg for. Rosiner har ingenting å gjøre i sjokolade eller is. :ler:

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Trøffelsjokolade. 🤢

• Liker 4
Skrevet

After eight og banantwist. Elsker sjokolade, men de to greier jeg ikke få ned.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Sjokolade med lakris i. Æsj.

• Liker 6
Skrevet

De der After eight med mint..

Anonymkode: 46bd4...138

• Liker 3
Skrevet

Banantwist, fruktnøtt og appelsinsjokolade.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker det meste av sjokolade, men styrer unna Mokkabønner. Det er den siste sjokoladen jeg ville valgt.

Anonymkode: 8ac98...697

• Liker 5
Skrevet

Fikk sjokolade i gave fra noen som hadde vært i USA, og den smakte skikkelig vondt. Både beisk og "sur" på en gang. 

Tok den med på jobb,  og der forsvant den,  utrolig nok.  Sikkert fordi alle tok en bit,  men ikke mer... 😄

Ellers er jeg ikke noe fan av sånn issjokolade, eller hva det heter.  Sånne i små metallformer.  

• Liker 4
Skrevet

Hershey’s sjokolade. Smaker seriøst spy. 

Anonymkode: ed3f3...096

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Stratos, æsj!

Anonymkode: b9c77...5cc

• Liker 3
Skrevet

Amerikansk melkesjokolade. Aner ikke hva merket het, men det smakte lite og hadde rar konsistens.

Kokostwist og konfekt med kirsebærfyll. Eneste sjokoladene jeg aldri spiser.

• Liker 3
Skrevet

Liker ikke noe med oreo 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...