Gå til innhold

Hva er det teiteste kjøpet du har gjort?🤪

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Brukte mange tusen på en stor, oppblåstbar madrass med kabel for å blåse opp. Som jeg og en venninne ducktapet for å gjøre vanntett før vi sjøsatte denne for å seile rundt og drikke på 🤣 den ble naturligvis ødelagt, men var gøy så lenge det varte 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lusekam på 70% tilbud. Kjøpt på apotek, Boots. Kjekt å ha bare sånn i tilfelle man skulle være uheldig, tenkte jeg… Med barn i hus kan det jo skje. 

Kom hjem, åpna kammen, pakken var overraskende lett å åpne, og da jeg så på kammen, var den brukt. Med egg i… 

Anonymkode: 3d351...213

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lusekam på 70% tilbud. Kjøpt på apotek, Boots. Kjekt å ha bare sånn i tilfelle man skulle være uheldig, tenkte jeg… Med barn i hus kan det jo skje. 

Kom hjem, åpna kammen, pakken var overraskende lett å åpne, og da jeg så på kammen, var den brukt. Med egg i… 

Anonymkode: 3d351...213

Hahaha den levde seriøst opp til navnet sitt 

Anonymkode: 1dfc0...caf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouf, det er mange. 

• Jeg har tre avhengigheter, som jeg syns er skikkelig teit og som koster MYE penger. Snus, red bull og otrivin med mentol. 
  • Har brukt mye penger på en ekskjæreste som slet økonomisk og som banket meg opp, angrer ganske mye på det. 
  • Halve klesskapet mitt, fylt opp med klær som ikke er brukt en eneste gang. 
  • Pensum til studiet jeg går, mange av de bøkene er elendige og jeg har ALDRI brukt dem og kommer ikke til å gjøre det heller. 
  • Yogamatte til noen hundre kroner, den ble brukt en gang før den sto i et hjørne støvet ned. 
  • Masse bokser til kjøleskapet slik at det skal se fint ut, de er egentlig bare jævlig irriterende og ligger nå nedstøvet i en skuff. 
  • Abbonement på treningssenter. Skulle jo bli fit som faen, vi kan si det slik at jeg har vært støttemedlem i noen år. 
  • Proteinpulver. Igjen, jeg skulle bli fit som faen. Viktig med protein da vettu. 
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/26/2023 at 5:17 PM, AnonymBruker said:

Siden jeg har adhd gjør jeg mange impulskjøp, alt etter hvilke innfall jeg får om forbedring av livet eller nye hobbyer jeg bare MÅ teste ut.               

I den forbindelse er en sammenleggbar tredemølle til kr. 7000 mitt teiteste kjøp.... Gjennom delbetaling i Klarna 😩

Brukte den daglig den ene uka jeg var bestemt på å komme meg i form, men så streiket den.... Gikk ikke an å starte den plutselig, og jeg orker ikke lese "tekniske" bruksanvisninger.... (les: ADHD 😉) Så da la jeg enda en plan på hylla. 

Dette var for 2 år siden...              Fortsatt står den ved siden av sofaen, og slenger slibrige kommentarer til meg på daglig basis, om for en tragisk, lat, umotivert taper jeg er 🤷‍♀️

Nekter å selge den for kun å få tilbake halve beløpet også! Mang en kveld ligger jeg i senga og tenker "i morgen, da SKAL jeg prøve å fikse tredemølla"....Men det har ennå ikke skjedd 🙈

Jeg sitter og ser på den akkurat nå, og den sa nettopp "Men herregud da kvinnemenneske...skjerp deg!"

Anonymkode: 78653...124

Haha, jeg har broren stående i stua, en sammenleggbar romaskin. Kan ikke skylde på ADHD engang, og min virker. Den ser på meg med stygt blikk, jeg har kastet et teppe over 😄

Anonymkode: 0032c...618

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rullegardin til soverommet, selve kjøpet er kanskje ikke så dumt, men den ligger under kommoden på soverommet på tredje året nå 😂

Anonymkode: cbc39...3d7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs i TM, Trancendental Meditasjon. Mest bortkastede dritdyre kurset ever.

Anonymkode: bbb07...9b0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LP - Lightning Process. Makan til overprisa hjernevask skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: 80322...115

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 17.23):

Haha, jeg hadde sikkert også kjøpt hamsterklær hvis jeg hadde hamster. Se så søøøøte da!

you-can-now-get-costumes-for-your-guinea

Anonymkode: ff288...637

Dyr skal ikke ha slike klær. Hamstere har ikke bruk for det.

Anonymkode: 57d9b...b29

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde sikkert også kjøpt hamsterklær hvis jeg hadde hamster. Se så søøøøte da!

Er ikke det marsvin?

Anonymkode: 1dfc0...caf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (På 26.1.2023 den 1.14):

Ikke det mest unyttige, men ikke nyttige heller, må nevne 2 nylige

En shorts hvor knytingen på den kun er til pynt! 😂 Latterlig. Tenk at jeg økonomisk støttet det. Den er også for kort til at jeg kan bruke den offentlig

Så er det en pute fra kid, det er ingenting galt med den, men den bare gjør meg så sinnt. Liker den ikke. Stilen er feil for meg, hvorfor kjøpte jeg den? Hver gang jeg ser den, de har den fortsatt i butikk, ulmer det under overflaten 😂

Ikke ofte jeg skriver 😄 og gjør det i virkeligheten, men nå gjorde jeg faktisk det

😄😄😄

Anonymkode: cc706...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har adhd så mye dårlige kjøp.. Spesielt på klarna! Chromecast i hue og ræva. Google nest, Google hub. You name it. Bruker ikke huben likevel annet enn som vekkeklokke. Pluss i svangerskapet sist så kjøpte jeg så mye crap, av macbook, iMac og iPads at det var ikke mulig en gang. Blir helt sånn shoppedilla når jeg er gravid og samme greiene nå! Gravid og null selvdisiplin. Kjøpte nylig en 2012 macbook som jeg brukte en uke, oppgraderte og gav til tennåringen i hus som trenger til dj oppdrag fremover. Og gamer sniper i tilegg når jeg er gravid så bruker jo 100 vis av kroner der og! 

Anonymkode: 11225...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen andre har opplyst om det, men det er ingen hamstere. Det er marsvin. Mye større gnager enn en liten hamster er.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...