Gå til innhold

Hva er det teiteste kjøpet du har gjort?🤪

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo det beste de har kommet med siden wotlk, hva snakker du om.

Anonymkode: a2e32...4e3

Liker mye bedre classic wow, da retail WoW har utspillt sin rolle, !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bitteliten søppelbøtte fra TGR til å ha på skrivebordet som jeg skulle bruke til å ha avklipte tråder i :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har umedisinert ADHD, så vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Ca 90% av det jeg bruker penger på (etter faste utgifter altså!) er idioti. I sommer brukte jeg 7.500 kr på mobilspill, f.eks., noe hjernen min rettferdiggjorde med «det er gøy». Topper også 7.000 kroners tredemølla med en til 16.000. Den kan dessverre ikke brukes da det står en sofa på den, som også var et impulskjøp. Får ikke flyttet sofaen dit den skal fordi jeg holder på å legge det impulskjøpte gulvet mitt i stua, et prosjekt jeg ga opp halvveis fordi jeg impulskjøpte noen nye deler til kjøkkenløsningen min, som jeg deretter begynte å rive fordi det virket som en god idé. Så nå kan jeg ikke lage mat og har derfor brukt flere tusen på take away og 5-for-100 sjokolader og nå er jeg ærlig talt ganske kvalm.

Send hjelp, pls 🥺

Anonymkode: c9a46...20d

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har umedisinert ADHD, så vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Ca 90% av det jeg bruker penger på (etter faste utgifter altså!) er idioti. I sommer brukte jeg 7.500 kr på mobilspill, f.eks., noe hjernen min rettferdiggjorde med «det er gøy». Topper også 7.000 kroners tredemølla med en til 16.000. Den kan dessverre ikke brukes da det står en sofa på den, som også var et impulskjøp. Får ikke flyttet sofaen dit den skal fordi jeg holder på å legge det impulskjøpte gulvet mitt i stua, et prosjekt jeg ga opp halvveis fordi jeg impulskjøpte noen nye deler til kjøkkenløsningen min, som jeg deretter begynte å rive fordi det virket som en god idé. Så nå kan jeg ikke lage mat og har derfor brukt flere tusen på take away og 5-for-100 sjokolader og nå er jeg ærlig talt ganske kvalm.

Send hjelp, pls 🥺

Uff, det høres ikke greit ut. Kan det hjelpe deg dersom du tar noen medisin?Håper du får mer ro/orden i tilværelsen din.  😌♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukse uten lommer...

Jeg må jo være helt idiot.. 🙄

Anonymkode: 68e43...882

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 16.52):

Klær til hamster,  det samlet bare støv. Visste ikke hvorfor jeg kjøpte det i utgangspunktet.. 

Anonymkode: 7be99...c2e

Dette tror jeg rett og slett at jeg må få en nærmere beskrivelse av 😄 Hvordan får du klær på en hamster? ....og ikke minst, hvorfor? Liker den det? ....og seriøst, får man virkelig kjøpt klær til Hamstere? 

Fantastisk 😄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bukse uten lommer...

Jeg må jo være helt idiot.. 🙄

Anonymkode: 68e43...882

Større idiot dersom det var lomme uten  bukse.😝

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (15 timer siden):

Tobakk. Røyker ikke lengre. Men det er det teiteste jeg har kjøpt. 

Her også. At jeg kunne være så dum. Brukte flere tusen på røyk. Sluttet når jeg var 25 - 26 år. Er 42 i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (7 timer siden):

Uff, det høres ikke greit ut. Kan det hjelpe deg dersom du tar noen medisin?Håper du får mer ro/orden i tilværelsen din.  😌♥️

Jeg venter på å få satt i gang utprøving, alt tar dessverre evigheter. LENGTER etter å få noe som ligner ro og fokus, er villig til å prøve «alt» av medisiner.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg trodde var et godt kjøp i 5 år ser jeg nå at ikke var det. Kjøpte et oppusningsobjekt og drev med det i 5 år. Var bare masse mas og slit for veldig lite. Tapte ikke på det, men tjente mindre enn jeg ville gjort ved å kjøpe en leilighet i Oslo uten å pusse den opp. 

Har nå kjøpt leilighet og blir helt matt av å tenke på alt jeg drev med med der huset altså. Og det var langt unna alle venner og sånt. Fy f.. hva drev jeg med. 5 av mine beste år 😑

Anonymkode: 03b73...b03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Frk Midnattsol skrev (På 28.1.2023 den 9.19):

Dette tror jeg rett og slett at jeg må få en nærmere beskrivelse av 😄 Hvordan får du klær på en hamster? ....og ikke minst, hvorfor? Liker den det? ....og seriøst, får man virkelig kjøpt klær til Hamstere? 

Fantastisk 😄 

Du det vet jeg ikke, lite igjennom tenkt kjøp, ja det ble kjøpt på ebay/wish for noen år siden😅  det ble aldri brukt😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du det vet jeg ikke, lite igjennom tenkt kjøp, ja det ble kjøpt på ebay/wish for noen år siden😅  det ble aldri brukt😊

Haha, jeg hadde sikkert også kjøpt hamsterklær hvis jeg hadde hamster. Se så søøøøte da!

you-can-now-get-costumes-for-your-guinea

Anonymkode: ff288...637

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Haha, jeg hadde sikkert også kjøpt hamsterklær hvis jeg hadde hamster. Se så søøøøte da!

Det der er dyremishandling. Og jeg liker ikke dyr engang. Bare drit i det, dyr eksisterer ikke for at de skal være søøøøte for deg eller andre. 

Anonymkode: 28580...ed6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strikkepakke med både garn  og pinner til en genser jeg syntes så kjempefin ut. Problemet er bare at jeg ikke kan strikke🤪

Anonymkode: cb5f5...cae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...