Olive_North Skrevet 26. januar 2023 #21 Del Skrevet 26. januar 2023 Ikke meg, men en i samme hushold som meg kjøpte en ørestøvsuger fra en random reklame på Instagram. Med en masse utstyr og munnstykker. 1. den kostet 99kr og 300kr i frakt 2. den suger ingenting 3. den lager så sjukt mye lyd at man ikke orker å ha den i øret. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #22 Del Skrevet 26. januar 2023 Klær til hamster, det samlet bare støv. Visste ikke hvorfor jeg kjøpte det i utgangspunktet.. Anonymkode: 7be99...c2e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. januar 2023 #23 Del Skrevet 26. januar 2023 Min aller første egne bil for mange år siden. En ganske rusten Toyota, som måtte vrakes ca 2 år etterpå 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 26. januar 2023 #24 Del Skrevet 26. januar 2023 WoW Dragonflight, drittkjedelig tilleggspakke i WoW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 26. januar 2023 #25 Del Skrevet 26. januar 2023 Det må være da jeg kjøpte billige klær på wish eller eBay. Var medlem i en gruppe på facebook der mange skrøt av klærne de hadde kjøpt som var billige. Jeg ville også prøve, men rar passform, dårlig kvalitet og rart stoff. Det var første og siste gang jeg kjøpte såpass billige klær. Burde jo ha skjønt det da, men men.. Eller den tiden jeg deltok i auksjoner på Qxl der man kunne få ting (skrot) til en billig penge 🤣 Neida, ikke alt var like ille. Tror det er bra at mine handlevaner har endret seg litt siden den gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 26. januar 2023 #26 Del Skrevet 26. januar 2023 En giftering..... 🤣 Eller egentlig ikke? Fikk da tre flotte arvinger ut av det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #27 Del Skrevet 26. januar 2023 Siden jeg har adhd gjør jeg mange impulskjøp, alt etter hvilke innfall jeg får om forbedring av livet eller nye hobbyer jeg bare MÅ teste ut. I den forbindelse er en sammenleggbar tredemølle til kr. 7000 mitt teiteste kjøp.... Gjennom delbetaling i Klarna 😩 Brukte den daglig den ene uka jeg var bestemt på å komme meg i form, men så streiket den.... Gikk ikke an å starte den plutselig, og jeg orker ikke lese "tekniske" bruksanvisninger.... (les: ADHD 😉) Så da la jeg enda en plan på hylla. Dette var for 2 år siden... Fortsatt står den ved siden av sofaen, og slenger slibrige kommentarer til meg på daglig basis, om for en tragisk, lat, umotivert taper jeg er 🤷♀️ Nekter å selge den for kun å få tilbake halve beløpet også! Mang en kveld ligger jeg i senga og tenker "i morgen, da SKAL jeg prøve å fikse tredemølla"....Men det har ennå ikke skjedd 🙈 Jeg sitter og ser på den akkurat nå, og den sa nettopp "Men herregud da kvinnemenneske...skjerp deg!" Anonymkode: 78653...124 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 26. januar 2023 Olive_North skrev (28 minutter siden): Ikke meg, men en i samme hushold som meg kjøpte en ørestøvsuger fra en random reklame på Instagram. Med en masse utstyr og munnstykker. 1. den kostet 99kr og 300kr i frakt 2. den suger ingenting 3. den lager så sjukt mye lyd at man ikke orker å ha den i øret. 🤣🤣🤣👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #29 Del Skrevet 26. januar 2023 Rosakatt skrev (23 timer siden): Ikke det mest unyttige, men ikke nyttige heller, må nevne 2 nylige En shorts hvor knytingen på den kun er til pynt! 😂 Latterlig. Tenk at jeg økonomisk støttet det. Den er også for kort til at jeg kan bruke den offentlig Så er det en pute fra kid, det er ingenting galt med den, men den bare gjør meg så sinnt. Liker den ikke. Stilen er feil for meg, hvorfor kjøpte jeg den? Hver gang jeg ser den, de har den fortsatt i butikk, ulmer det under overflaten 😂 😆 du er morsom! Anonymkode: e1b53...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #30 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gikk ikke an å starte den plutselig, og jeg orker ikke lese "tekniske" bruksanvisninger.... gå inn på youtube og søk på "how to fix..og modellnr på tredemøllen. hilsen meg med en mann med adhd som heller aldri leser bruksanvisninger😁 gi rapport når du har begynt å trene😅 Anonymkode: e1b53...97e 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #31 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klær til hamster, det samlet bare støv. Visste ikke hvorfor jeg kjøpte det i utgangspunktet.. Anonymkode: 7be99...c2e 🤣 Anonymkode: e1b53...97e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #32 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klær til hamster, det samlet bare støv. Visste ikke hvorfor jeg kjøpte det i utgangspunktet.. Anonymkode: 7be99...c2e Viste ikke at det fantes klær til hamster 🐹😊 Anonymkode: a66cc...b7a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #33 Del Skrevet 27. januar 2023 En sånn plastboks som var så populær for noen år siden. Husker ikke navnet, men den nederste delen var rosa, blå eller hvit, og delt inn i rom i ulik str. Skulle visstnok være superpraktisk for oppbevaring av mat/pålegg. Nuvel... Anonymkode: bae31...a8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar 2023 #34 Del Skrevet 27. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 26.1.2023 den 1.06): En BMW. Var stort sett mest på verksted. X5 ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar 2023 #35 Del Skrevet 27. januar 2023 En bildel som gikk heden under montering ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 27. januar 2023 #36 Del Skrevet 27. januar 2023 En Montblanc kulepenn til 2700kr.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #37 Del Skrevet 27. januar 2023 160.000 NOK brukt på et mobilspill på ca ett og et halvt år. Hadde råd til det da, så jeg var OK med det på det tidspunktet. MEN så "resatte" de hele spillet og en ny spiller kunne ta ut sånne idioter som meg som hadde betalt 160.000 NOK for å få en tilnærmet uovervinnelig konto. Ikke lenger så uovervinnelig akkurat. Jeg klagde, men fikk ikke medhold. Jeg lukket spillet og har aldri spilt det igjen. Anonymkode: ff288...637 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 160.000 NOK brukt på et mobilspill på ca ett og et halvt år. Hadde råd til det da, så jeg var OK med det på det tidspunktet. MEN så "resatte" de hele spillet og en ny spiller kunne ta ut sånne idioter som meg som hadde betalt 160.000 NOK for å få en tilnærmet uovervinnelig konto. Ikke lenger så uovervinnelig akkurat. Jeg klagde, men fikk ikke medhold. Jeg lukket spillet og har aldri spilt det igjen. Anonymkode: ff288...637 Wow snakk om tabbe!🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. januar 2023 #39 Del Skrevet 27. januar 2023 En Barcelona drakt til 800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #40 Del Skrevet 27. januar 2023 On 1/26/2023 at 5:01 PM, Anciol said: WoW Dragonflight, drittkjedelig tilleggspakke i WoW! Det er jo det beste de har kommet med siden wotlk, hva snakker du om. Anonymkode: a2e32...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå