Rødstrupa Skrevet 26. januar 2023 #1 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Hva er det teiteste og mest unyttige kjøpet du har gjort? Endret 26. januar 2023 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. januar 2023 #2 Del Skrevet 26. januar 2023 En BMW. Var stort sett mest på verksted. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 26. januar 2023 #3 Del Skrevet 26. januar 2023 Ikke det mest unyttige, men ikke nyttige heller, må nevne 2 nylige En shorts hvor knytingen på den kun er til pynt! 😂 Latterlig. Tenk at jeg økonomisk støttet det. Den er også for kort til at jeg kan bruke den offentlig Så er det en pute fra kid, det er ingenting galt med den, men den bare gjør meg så sinnt. Liker den ikke. Stilen er feil for meg, hvorfor kjøpte jeg den? Hver gang jeg ser den, de har den fortsatt i butikk, ulmer det under overflaten 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2023 Rosakatt skrev (4 minutter siden): Ikke det mest unyttige, men ikke nyttige heller, må nevne 2 nylige En shorts hvor knytingen på den kun er til pynt! 😂 Latterlig. Tenk at jeg økonomisk støttet det. Den er også for kort til at jeg kan bruke den offentlig Så er det en pute fra kid, det er ingenting galt med den, men den bare gjør meg så sinnt. Liker den ikke. Stilen er feil for meg, hvorfor kjøpte jeg den? Hver gang jeg ser den, de har den fortsatt i butikk, ulmer det under overflaten 😂 Gi puten bort i gave😜 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Del Skrevet 26. januar 2023 Hvitt sofatrekk fra ellos for en del år siden. Slet med å få det på riktig. Og da jeg endelig hadde fått det på så det ikke så pent ut som jeg hadde håpt på. Ble støvete og møkkete etterhvert og ikke noe bedre av at katten hele tiden lå i sofaen, så jeg tok det av og kvittet meg med det. Anonymkode: a66cc...b7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 26. januar 2023 #6 Del Skrevet 26. januar 2023 Rødstrupa skrev (15 minutter siden): Gi puten bort i gave😜 Skal det, finner den nok et nytt hjem 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Del Skrevet 26. januar 2023 Bil til 300 000 når jeg kunne fått en like god for halve prisen. Anonymkode: 708be...54a 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. januar 2023 #8 Del Skrevet 26. januar 2023 Kona mi er ikke kjempeglad i stokke kort, så jeg ga henne en slags kortstokkemaskin. Det viste seg at det var mye vanskeligere å betjene maskinen enn å stokke kortene selv, og dessuten ble kortene mye dårligere stokket, så dustegreia ble stående og samle støv noen år før den gikk søpla. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #9 Del Skrevet 26. januar 2023 Vil helst ikke minne meg selv på det, men en jakke til 16000 som jeg etter hvert gikk lei og solgte for 1/3 av prisen 🫡 Har heldigvis blitt mer økonomisk siden den gang. Anonymkode: a2411...04d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Del Skrevet 26. januar 2023 Det teiteste jeg kommer på nå er en flybillett jeg aldri brukte. Hadde tenkt meg på date i en annen by, men fikk kalde føtter og avlyste 😐 Anonymkode: a2411...04d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 26. januar 2023 #11 Del Skrevet 26. januar 2023 Dyre tåspissko 🩰 og bånd som hørte til. Jeg tar ballettimer, og elsker voksenballett, men har ikke ambisjoner om å trene meg opp til å kunne ta pointeklasser. Var trøsteshopping en gang jeg syntes livet var skikkelig dritt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 26. januar 2023 #12 Del Skrevet 26. januar 2023 Hvis det telles som et kjøp; betalte for undervisning på privat skole, 2 ganger og!! Fullstendig bortkastet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #13 Del Skrevet 26. januar 2023 Det er så mye, men mitt mest nylige er en boblejakke fra Jean Paul til 1800 (på salg) som jeg ikke likte likevel. Oppdaget det ikke før etter at jeg hadde brukt den en stund og tatt av lappen. Føler meg som en idiot. Anonymkode: 5c8f4...c39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #14 Del Skrevet 26. januar 2023 Kjøpte maken kjole til en jeg hadde bakerst i skapet.😑 Anonymkode: 1d578...06f 13 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #15 Del Skrevet 26. januar 2023 Om utdanning teller så er utdanning som helsepersonell det mest idiotiske jeg har kjøpt. Fy faen. Jobber med noe helt annet. Anonymkode: 072ee...c8a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. januar 2023 #16 Del Skrevet 26. januar 2023 En sånn treningsmatte/yogamatte. Legen min anbefalte yoga. Jeg kjøpte en. Da den kom i posten, rullet jeg den ut, så på den, rullet den sammen igjen og satte den i en krok på soverommet. Der har den stått siden. Tror den kosta 600 kr eller noe. Bortkasta penger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #17 Del Skrevet 26. januar 2023 Kjøpte benkoppvaskmaskin som eg trodde var lett å montera. Den støva ned i 2 år før eg solgte den billig på finn. Anonymkode: 7b8d7...058 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kjøpte maken kjole til en jeg hadde bakerst i skapet.😑 Anonymkode: 1d578...06f Den der kjenner jeg til….Gjorde det samme i sommer. Nu vel…..😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #19 Del Skrevet 26. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (13 timer siden): En BMW. Var stort sett mest på verksted. I mitt tilfelle volvo. Kosta mer å fikse enn å kjøpe. Ung og dum og visste ikke bedre. Anonymkode: 1dfc0...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. januar 2023 #20 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I mitt tilfelle volvo. Kosta mer å fikse enn å kjøpe. Ung og dum og visste ikke bedre. Anonymkode: 1dfc0...caf Sikkert brukerfeil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå