Gå til innhold

Utebursdag, trenger tips.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så gøy med utebursdag! Mange fine minner som skapes rundt en bålpanne. Og gjør det mest mulig enkelt for deg selv.

Hvis du har noen tomflasker går det an å ha bowling med en fotball de skal trille, stiv heks, fisken i det røde hav og adjektivfortelling er jo kjempe gøy.

2 timer går fort 🙂

Anonymkode: 50394...95a

😁 har masse tomflasker så det var en lur ide 🤩 de er glad i stiv heks og slike leker, takk for tips. ☺️

Sant de 2 timene går nesten litt for fort faktisk 😅

Ts

Anonymkode: 7fe23...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Barnehagebarn eller skolebarn? Hør evt med barnehagen eller sfo om å låne lokalet. Vet om flere som låner ut:)

Anonymkode: 3b6e9...53a

Skolebarn, tror en ansatt fra skolen må være der da. Spørs om de vil det i helgen. Men jeg skal høre uansett, så vet jeg i hvertfall det til en annen gang 😊

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Trekker tilbake mitt negative innspill. Jeg er farget av alt regnet i Bergen 🤣 

Utebursdag med snø høres koselig ut. ☺️

Anonymkode: 0e7f2...3a4

😂 godt å høre 🤭 jeg var negativ til det da det ble nevnt til meg også 🤷🏼‍♀️ tenkte hva hvis det blir for kaldt, hva hvis foreldrene syns det er merkelig, unger dropper å komme fordi det er ute. 

Men jeg vet at de fleste er vant til å være masse ute, i tillegg er det ganske mange av barna som har hatt lyst til å komme på besøk til oss uten at det har passet enda. Og blir det kaldt så får vi bare være inne, er bare så altfor trangt inne til så mange 🫣 men kommer til å sette ut stoler og bord i tilfelle. Kan jo tenkes man kan ta en pause inne å spise kake. Om man får tid da, tiden går så fort. 

Ts

Skrevet

Min 7 åring var i utebursdag i helgen som var. Helt topp og alle barna koste seg. Det var utendørs i en barnehage og det var ikke lagt opp til noe underholdning utover klatrestativet og apparatene som var der. 

Tips som de koste seg med var en «kiosk» (les et bord) hvor alle starta butikk. Det bør være ganske lett å sette opp i hagen sammen med litt annet du har fått tips om her.

Anonymkode: 102da...e08

Skrevet

Jeg er tilhenger av utebursdag! Arrangerte det selv for noen uker siden. Vi var i en gapahuk i skogen. Grillet pølser og spiste kaker og aket. 1.5 time og ferdig :) 

Anonymkode: 365a7...94b

Skrevet

Litt dansing kanskje? Disco i hagen høres iallefall gøy ut. Utebursdag høres gøy ut. Bursdag hjemme hos noen er litt annerledes og mye gøyere enn det vanlige på lekesenter. 

Anonymkode: bc307...dc2

Skrevet (endret)

Har hatt utebursdag  flere ganger - da type friluftsområde  med bålplass og gapahuk.

Skriver bare i invitasjonen  at de må kle ungene etter været.

Har du bålpanne kan du sette den midt i hagen med benker rundt saueskinn/ pledd. Marshmallow / pinnebrød er stas.

Kubbespill/ bowling med tomflasker  ? ( om plenen er flat)

Endret av Rogadame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...