AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Hei.. Jeg elsker tattovering og piercinger, men tok ut alle piercingene mine for en del år siden, uten å gå inn på hvorfor jeg gjorde det.. Men skulle aldri ha gjort det! Angrer som f**n!! Nå, er jeg 34 år, og har to unger, hvor ene er snart 16😬🙈, og jeg kunne tenkt meg en piercing i leppa. Altså en Madonna piercing. legger ved et illustrasjons bilde for å vise hva jeg kunne tenkt meg. jeg veit jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil, men føler jeg liksom må ha andres synspunkt likevel.. Er jeg litt for gammel til dette? og nei, jeg gjør ikke dette for å «beholde på ungdommen i meg», men fordi jeg syns det e fint, og jeg liker det. Legger til at jeg har hatt 8 piercinger fra tidligere, og har 10 mellom/store tattoveringer nå.. Anonymkode: 317b8...0f5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei.. Jeg elsker tattovering og piercinger, men tok ut alle piercingene mine for en del år siden, uten å gå inn på hvorfor jeg gjorde det.. Men skulle aldri ha gjort det! Angrer som f**n!! Nå, er jeg 34 år, og har to unger, hvor ene er snart 16😬🙈, og jeg kunne tenkt meg en piercing i leppa. Altså en Madonna piercing. legger ved et illustrasjons bilde for å vise hva jeg kunne tenkt meg. jeg veit jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil, men føler jeg liksom må ha andres synspunkt likevel.. Er jeg litt for gammel til dette? og nei, jeg gjør ikke dette for å «beholde på ungdommen i meg», men fordi jeg syns det e fint, og jeg liker det. Legger til at jeg har hatt 8 piercinger fra tidligere, og har 10 mellom/store tattoveringer nå.. Anonymkode: 317b8...0f5 Anonymkode: 317b8...0f5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Huff, slik piercing som på bilde er jo så stygt. Anonymkode: afb37...30d 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Jeg liker tatoveringer og piercinger, men synes også den der er stygg Anonymkode: 4ea82...521 1
Blueberrymuffin Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Grøss. Piercinger generelt på voksne er harry.
Rosakatt Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 Syns ikke du er for gammel, ikke i det hele tatt. Det ser kult ut 😊 Om du angrer er det jo bare å ta den ut igjen
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Huff, slik piercing som på bilde er jo så stygt. Anonymkode: afb37...30d Hva er det med den som du syns er så stygg da? Anonymkode: 317b8...0f5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Rosakatt skrev (5 minutter siden): Syns ikke du er for gammel, ikke i det hele tatt. Det ser kult ut 😊 Om du angrer er det jo bare å ta den ut igjen Nemlig☺️ Akkurat sånn jeg tenker også. Samboeren min bryr seg ikke så mye om jeg gjør det eller ikke, men sier at hvis jeg vil ha en sånn, så burde jeg gjøre det☺️ Anonymkode: 317b8...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Blueberrymuffin skrev (16 minutter siden): Grøss. Piercinger generelt på voksne er harry. Harry? Hvorfor syns du det er harry på voksne? Skal ikke vi få ta det på likhet med de yngre? 🤔😁 Anonymkode: 317b8...0f5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 Nei, Monroe piercing lot vi være igjen i 2001 med rånegutter, wunderbaum I klesskapet og flaskene med peach canei og malibu. Anonymkode: c07cb...548 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 Knall fint 😁 Men på kg er det og vil det dessverre være mange som kommer med harry, støøøgt osv desverre. Jeg er 43 og har 3 i ansiktet men jeg gir fullstendig pokker i hva andre mener om det også. Det er litt sånn elsk eller hat egentlig og for de fleste så skal en være sånn og sånn og se sånn og sånn ut etter en viss alder; altså være kjedelig og se ordinær ut fordi alderen din sier du skal være slik ifølge andre. Men én blir ikke for gammel til å gjøre hva en vil ang sitt eget utsende👍 Jeg vil si at det er mer harry å følge normen bare fordi det er normen Anonymkode: 3dc99...ddc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 Jeg syns ikke sånn piercing er fin, uavhengig av alder! Ser heller ikke bra ut når man tar den ut. Men hvis du liker den så kan du jo gjøre som du vil. Anonymkode: a8128...7a8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Dette er den eneste piercing jeg synes er nydelig!! Kom igjen do it! Anonymkode: adcf1...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå