Gå til innhold

Feire bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettop et innlegg som noen har skrevet om å feire bursdag på Mc Donalds. Da kom jeg på at jenta mi som snart fyller 4 har også mast om mcdonalds bursdag med barnehage barna. Hva tenker dere om en 4 åring feirer bursdag på Mc Donalds??? Er hun for liten til det?? Vi har en burgerKing også i område, men hun vil helst feire på Mc Donalds

Anonymkode: 1b5c0...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Leste nettop et innlegg som noen har skrevet om å feire bursdag på Mc Donalds. Da kom jeg på at jenta mi som snart fyller 4 har også mast om mcdonalds bursdag med barnehage barna. Hva tenker dere om en 4 åring feirer bursdag på Mc Donalds??? Er hun for liten til det?? Vi har en burgerKing også i område, men hun vil helst feire på Mc Donalds

For liten. 

Anonymkode: 34590...6de

Skrevet

Flere?

Skrevet

Ikke for liten!

Skrevet

Jeg tenker vel at fire år er nettopp i målgruppen for McDonalds-bursdag. 

Skrevet

4 års bursdag ville jeg hatt hjemme.

Anonymkode: bd398...a65

Skrevet

Ikke for liten sånn egentlig tenker jeg (med mindre de faktisk har en aldersgrense). Personlig ville jeg dog ventet til de blir litt større før jeg hadde "spesielbursdager".  Utfordringen med å ha denne typen bursdager er at det fort blir en forventning om å ha kulere og kulere opplegg for hvert år, og så er plutselig bursdag hjemme ikke bra nok. 

Her har vi holdt på hjemmebursdager, mine blir 11 og 7 neste gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...