AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Jeg snubla i noe nettingtull vi skulle rydde ut. En av tåneglene satte seg fast da jeg falt, og ble revet av. Har skylt med Pyrisept, og med saltvannsløsning etter råd fra lege. Tåa er pakke i gas og teipet. Hvor lenge har man smerter? Når kan jeg forvente at ting går seg til? Noen med erfaring? PS: Jepp; AU! Anonymkode: 9c233...9bf
Daria Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Da jeg slo av meg stortåneglen, tok det et år før den var helt utvokst igjen. Litt mer sårbar for slag og støt var jo tåen uten negl, men smertene ga seg stort sett etter et par dager. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Daria skrev (29 minutter siden): Da jeg slo av meg stortåneglen, tok det et år før den var helt utvokst igjen. Litt mer sårbar for slag og støt var jo tåen uten negl, men smertene ga seg stort sett etter et par dager. Ett år?!? Wow! Godt å høre at smertene ikke vil vare særlig lenge! Anonymkode: 9c233...9bf
Forundret.. Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Det tar ikke ett år om det er en av de andre neglene. Storetånegl tar ekstra lang tid. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Uutholdelig smerte, stor sannsynlighet for koldbrann. Anonymkode: df6f1...40b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 Forundret.. skrev (5 minutter siden): Det tar ikke ett år om det er en av de andre neglene. Storetånegl tar ekstra lang tid. Ok. Det er stortåa, så da er det vel et år jeg har foran meg. Anonymkode: 9c233...9bf
Forundret.. Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Det er stortåa, så da er det vel et år jeg har foran meg. Anonymkode: 9c233...9bf Ja, regn med 6 mnd til ett år. Det skal jo først og fremst heeles og så skal neglen vokse ut. Neglen bruker ca ett halvt år på det. Jeg vet om noen som har fått lagt på falsk negl for å få det til å se noen lunde normalt ut, men det var på sommerstid og i sandalvær. Du må jo ellers bare finne ut av hvilket skotøy som er behagelig å gå med. Noe med en høy tåhette slik at det ikke gnager når du går. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Forundret.. skrev (2 minutter siden): Du må jo ellers bare finne ut av hvilket skotøy som er behagelig å gå med. Noe med en høy tåhette slik at det ikke gnager når du går. Godt poeng det med sko! Det eneste som passer meg akkurat nå (som ikke klemmer) er et par gamle tøfler jeg rota fram fra skapet, som jeg ikke har brukt så mye fordi de er litt for store. Men de kan jeg jo ikke bruke ute. De er omtrent slik: Yay! Da blir det skoshopping! Anonymkode: 9c233...9bf
Forundret.. Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt poeng det med sko! Det eneste som passer meg akkurat nå (som ikke klemmer) er et par gamle tøfler jeg rota fram fra skapet, som jeg ikke har brukt så mye fordi de er litt for store. Men de kan jeg jo ikke bruke ute. De er omtrent slik: Yay! Da blir det skoshopping! Anonymkode: 9c233...9bf Ja, det blir nok ikke bare bare. Men det går nok en uke eller no så er du inni noen normale sko. Du får satse på regnvær slik at du kan bruke noen romslige støvler 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå