AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Rollo1987 skrev (1 time siden): Noen som har testet penis hylster før? Hylster? Skal du trekke? Hotrange eller løsammo? . Anonymkode: 961c8...057
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Jeg skjønner ikke helt bruksområdet? Ikke "område" som i hvor på kroppen altså, men hvilken funksjon har en slik? Anonymkode: fc89a...c77
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Jeg går ut fra at du mener penishylse (sleeve)? Ja, jeg har prøvd det. Anonymkode: 4797a...beb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg går ut fra at du mener penishylse (sleeve)? Ja, jeg har prøvd det. Anonymkode: 4797a...beb Eller nytt undertøy for ulike størrelser. Anonymkode: 961c8...057
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt bruksområdet? Ikke "område" som i hvor på kroppen altså, men hvilken funksjon har en slik? Anonymkode: fc89a...c77 Du skjønner ikke bruksområdet? Kvinner statistisk sett prefererer peniser 2-3cm større i omkrets og lengde enn det de selv påstår, altså middels. Så man tar på seg en penishylse for å øke størrelse på penis til det kvinner får mest nytelse av. Nå kommer vel hylekoret her snart og påstår at de får deilige orgasmer og at det er helt supert å bli pult av en 11cm lang blyant, men om man knuller samboer med hylsa en gang så får du raskt se at størrelse ikke er ubetydelig. Anonymkode: 3123a...459
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du skjønner ikke bruksområdet? Kvinner statistisk sett prefererer peniser 2-3cm større i omkrets og lengde enn det de selv påstår, altså middels. Så man tar på seg en penishylse for å øke størrelse på penis til det kvinner får mest nytelse av. Nå kommer vel hylekoret her snart og påstår at de får deilige orgasmer og at det er helt supert å bli pult av en 11cm lang blyant, men om man knuller samboer med hylsa en gang så får du raskt se at størrelse ikke er ubetydelig. Anonymkode: 3123a...459 Du har en fin evne til å sitte på sannheten for verdens kvinner. Det skal du ha. Stor penis er ubehagelig. Samme er dildo/vibrator som er stor. Sleeve er fullstendig uaktuelt. Holdt med å prøve det en gang. Var direkte vondt, for ikke å snakke om fryktelig stusselig. Er i tillegg noe veldig avtennende med en «mann» som har komplekser for egen penis, og tror han må tre på en silikonsokk for at partner skal nyte. Anonymkode: f3c63...5e1 1
Cuck Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 Har prøvd og det benyttes her noen ganger. Jeg er noe begrenset nedentil så en ekstra "add-on" settes pris på, når hun er i modus for det. Har også testet en strap-on hylse som brukes når jeg har låsen på, da trer jeg den inn i hylsa, fester den med stropper og jukker på. Brukes når hun er gira på å ydmyke meg ekstra mye. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #9 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller nytt undertøy for ulike størrelser. Anonymkode: 961c8...057 Hva mente du egentlig med denne kommentaren? Den gir ingen mening for meg. Anonymkode: 4797a...beb
svartkatt Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 Skulle gjerne hatt det til noen av de jeg har møtt.. så jeg kjente at det var noe der.. men usikker på om det har mer effekt enn det?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #12 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skjønner ikke bruksområdet? Kvinner statistisk sett prefererer peniser 2-3cm større i omkrets og lengde enn det de selv påstår, altså middels. Så man tar på seg en penishylse for å øke størrelse på penis til det kvinner får mest nytelse av. Nå kommer vel hylekoret her snart og påstår at de får deilige orgasmer og at det er helt supert å bli pult av en 11cm lang blyant, men om man knuller samboer med hylsa en gang så får du raskt se at størrelse ikke er ubetydelig. Anonymkode: 3123a...459 Jeg har lest en del i penissleevefora på Reddit. Ut fra innleggene der vil jeg anslå at i 95% av tilfellene er det mannen i forholdet som tar initiativ til å kjøpe eller bruke penissleeve. Så jeg kjøper ikke forklaringen din om at penissleeve er noe man bruker fordi kvinnen ønsker at partneren har større penis. Det er i de fleste tilfeller menns fantasi om å ha en kjempepenis som ligger bak. Anonymkode: 4797a...beb 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #13 Skrevet 26. januar 2023 svartkatt skrev (53 minutter siden): Skulle gjerne hatt det til noen av de jeg har møtt.. så jeg kjente at det var noe der.. men usikker på om det har mer effekt enn det? Hva snakker vi om i lengde da? 10cm? Anonymkode: eda20...e27
svartkatt Skrevet 26. januar 2023 #14 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva snakker vi om i lengde da? 10cm? Anonymkode: eda20...e27 Det er snakk om omkrets. 1
svartkatt Skrevet 26. januar 2023 #15 Skrevet 26. januar 2023 At mannen tar initiativ til sleeve er vel ikke så rart? Det er helt sikkert de menn som vil ta dama med en større stake. Men man finner sleeve blant leketøy til menn.. tviler på at det er så mange damer som ser der, eller vet om sleeve i det hele tatt.. 1
Gorgonzola Skrevet 26. januar 2023 #16 Skrevet 26. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lest en del i penissleevefora på Reddit. Ut fra innleggene der vil jeg anslå at i 95% av tilfellene er det mannen i forholdet som tar initiativ til å kjøpe eller bruke penissleeve. Så jeg kjøper ikke forklaringen din om at penissleeve er noe man bruker fordi kvinnen ønsker at partneren har større penis. Det er i de fleste tilfeller menns fantasi om å ha en kjempepenis som ligger bak. Anonymkode: 4797a...beb Det stemmer helt sikkert, på samme måte som forslag om trekant, cuckold fantasier, se dama bli tatt av en svart mann etc. som oftest og som regel lanseres av mannen i forholdet. Det betyr vel ikke at damer ikke ønsker seg noe i den gata, eller andre ting for den del men det er vel en viss forskjell på lansere en fantasi/ønske vs. å ha fantasier/ønsker. Mistenker at (litt for mange) damer er svært tilbakeholdne/forsiktige med å være veldig åpne på denne arenaen da de gjerne (over)tenker om mulige (negative) reaksjoner og tilbakemeldinger. Og det er ganske forståelig faktisk. Se for deg "Line" og "Lars" i sofaen, etter fredagstacoen. Line: "Du Lars, jeg har seriøst et ønske om å bli fylt av noe stort, som kjennes skikkelig, kan vi kjøpe en sånn penishylse?" Eller "du Lars, jeg er så hypp på kjenne en sånn BBC (BigBlackCock) mens du må vente utenfor og bare lytte". Har en sterk mistanke om at ikke alle "Lars"-er ville har reagert med en umiddelbar "Yes, baby trodde aldri du skulle spørre" 😇 Endret 26. januar 2023 av Gorgonzola
Rollo1987 Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2023 svartkatt skrev (På 26.1.2023 den 15.55): Det er snakk om omkrets. Omkrets på 10cm?
svartkatt Skrevet 28. januar 2023 #18 Skrevet 28. januar 2023 Rollo1987 skrev (2 timer siden): Omkrets på 10cm? Jeg har ikke målt.
Rollo1987 Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #19 Skrevet 28. januar 2023 svartkatt skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke målt. Tynn eller tykk da?
svartkatt Skrevet 28. januar 2023 #20 Skrevet 28. januar 2023 Rollo1987 skrev (Akkurat nå): Tynn eller tykk da? Hva er det du snakker om egentlig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå