AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Jeg trenger et bilde over sofaen, gjerne i svart/hvitt og svart ramme. Stua er ellers ganske feminint innredet, så tenkte å gi mannen et bilde som han kanskje vil sette pris på. 50x70 (gjerne liggende) evt 50x50. Vet noen om noen fine bilder? Liker både abstrakt og bilder (husker ikke hva det heter). Pris: maks 2500,- Anonymkode: 9aafd...5e0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Til den prisen får du ikke all verden, så kanskje se innom Kremmerhuset, Møbelringen, Bohus etc., der finner du ulike bilder til rundt den prisen. Det er håpløst å komme med eksempler når vi ikke vet hvordan det ser ut i stuen deres, hvilke farger eller hvilken stil du har. Så her må du bare stikke innom butikker du vet kan ha de type bilder dere ønsker. Anonymkode: 14014...e37 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 2500 er for lite for et bilde ja. Du kan jo ta en titt på postere i stedet? Anonymkode: 51066...5bc
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Ok, hvor mye må jeg opp i da,tro? Kr 4000- ? Kan sette grensen der om jeg da får et fint bilde? Stilen i stua: beige vegger, brun velursofa, hvit/eike interiør. Stua er adskilt med skilledør i fra kjøkkenet. Lyst stueteppe. Noen gull detaljer. Har ellers et bilde som er lyst og rosa/lilla innslag i farger. 😊 Ts Anonymkode: 9aafd...5e0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Du kan jo ta en titt på Fineart.no og se hva du liker. Er du skikkelig heldig kam du gjøre deg et kupp på auksjon der. Anonymkode: 51066...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå