Gå til innhold

Ser dette ut som en graviditetsrelatert blødning? BILDE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på festeblødning eller spotting fra skjeden etter samleie som en gjerne får i 1. trimester. Jeg driver og venter på min andre mens etter fødsel som var for 9 mnd siden, men jeg har aldri hatt en mens som har begynt sånn som dette, med rosa og utvannet blod. Det var derimot sånn da jeg var gravid, i første trimester.

I følge menskalenderen er mensen forsinket med 11 dager. Kan en vanlig mens starte sånn? Jeg er vant til at det starter med tykt, mørkt blod i store mengder liksom 😳 Hadde det ikke vært for at mensen kan være skikkelig uregelmessig mens man ammer, så hadde jeg vært superstressa nå...

Anonymkode: 68fc5...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

469C3017-B72C-4E36-A88B-35F33ACD096C.thumb.jpeg.be081531a1a9fd2842a6ba2b413a71e2.jpeg

Skrevet

Du har ikke lagt ved bilde, men ingen kan se hva slags blødning som kommer ut av skjeden din. Ta en test.  

Anonymkode: e9ebc...2a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har ikke lagt ved bilde, men ingen kan se hva slags blødning som kommer ut av skjeden din. Ta en test.  

Anonymkode: e9ebc...2a7

Glemte selvsagt det i HI, haha. Lurer mest på det jeg spør om angående mensblod, om det er noen som har mens som starter sånn. For det har ikke skjedd med meg før. Tok en test for en del dager siden som var negativ, men det var på kvelden. Tenkte jeg kunne stole på resultatet til tross for at den var tatt på kvelden, siden det var en del dager etter at mensen egentlig skulle kommet. Skal selvsagt ta en ny test, men siden det ikke blir i dag, så spør jeg her først 😊

Skrevet

Du bruker vel prevensjon?

Anonymkode: 0740c...725

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som mens som ikke er kommet skikkelig i gang enda. 

Anonymkode: 9b0f1...d34

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bruker vel prevensjon?

Anonymkode: 0740c...725

Bruker kondom, men ikke alltid. Det hadde gått fint å bli gravid igjen nå, hvis ikke hadde vi selvsagt ikke slurvet. Men ideelt sett kunne det jo ventet noen måneder til.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

469C3017-B72C-4E36-A88B-35F33ACD096C.thumb.jpeg.be081531a1a9fd2842a6ba2b413a71e2.jpeg

Hadde du sex dagen i forkant? Har du noe utflod hvordan er utfloden?

Anonymkode: 41eb5...1ac

Skrevet

Hadde du sex dagen i forkant? Har du noe utflod hvordan er utfloden?

Hadde sex i dag morges, og etter det begynte det å blø litt. Har ikke annen utflod enn det som er på papiret.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde sex i dag morges, og etter det begynte det å blø litt. Har ikke annen utflod enn det som er på papiret.

ok ja da er det fullt mulig vettu.

Skrevet

ok ja da er det fullt mulig vettu.

Vet det! 😅 Får skikkelig flashbacks til 1. trimester av hele greia. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ser helt normalt ut 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 39bc1...8a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser helt normalt ut 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 39bc1...8a3

Kan godt hende det er det 😊 er bare ikke normalt for meg, som alltid starter mensen med tykt og mørkt blod i store mengder. Har liksom aldri hatt sånne utvanna greier utenom svangerskap. Men så kan det jo selvsagt være påvirket av at jeg ammer, og derfor er annerledes, til tross for at første mens etter fødselen var sånn den alltid har vært.

Skrevet

Mensen starter alltid sånn hos meg, så for meg ville det vært normalt å forbinde med mens. Men ta en test dersom du er i tvil. 

Anonymkode: a7340...e44

Skrevet

Ser ut som mensen

Anonymkode: 2c229...438

Skrevet

Min mensen starter med tynt rosa blid og flere ting ved mensen har forøvrig endret seg etter fødsel. Bl.a har jeg kortere syklus nå og får ikke lenger smerter som "varsel" på at mensen straks kommer, den kommer helt plutselig, så jeg må gå rundt med bind i trusa flere dager i forveien for å være sikker. Jeg blør også lenger. Har i tillegg sterkere symptomer på eggløsning, så jeg kjenner egentlig ikke kroppen min igjen på det området. 

Anonymkode: 0aecf...cba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...