Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Jeg tenkte meg en tur på Ikea i Groruddalen, og lurer på om noen har vært der nå rett før jul... Jeg vet at det alltid er mange mennesker der, men er det ekstra ille nå før jul, med lange køer osv.?
Grooo Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Nå har jeg ikke vært der i år, men min erfaring fra tidligere år er at det er ganske greit om man kommer til åpningstiden i alle fall. Har ikke prøvd å reise dit etter jobb-tid i desember...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Jeg var der en kveld i forige uke - etter ni. Null problem..
Snuppelure Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Prøv en søndag kl 1800... da er det rolig :-)
lillesky Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Vi var der lørdag ettermiddag, og det var ikke mer folk enn ellers en vanlig lørdag.
Pasha Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Kommer ann på tidspunktet. Sent om kvelden er det færre mennesker enn på ettermiddagen. kommer du når de åpner så er det også færre mennesker. Dro dit på handletur 1 desember i fjor midt på dagen (fikk leilghet den dagen og skulle hente de tingene vi skulle kjøpe der) Dette var midt på dagen 2-3 tiden tenker jeg. Og det var ikke noe problem med for mange menensker der.
Pauline Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 I rush-tida er det kaos overalt. Det var det også utenfor IKEA på søndag. Om kvelden er det roligere der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå