Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg jo ta abort? Han har løyet veldig mye og vært psykisk og fysisk utro

Anonymkode: 96e0b...f56

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - du MÅ ikke ta abort hvis du ikke vil. Hvis du ønsker å beholde det, så kan du gjøre det. 

Kontakt Amathea for råd og veiledning. 

Vil dog anbefale å IKKE beholde dotten av en kjæreste. 

Anonymkode: f0aaa...6bf

• Liker 2
Skrevet

Du bestemmer selv, men bare husk at du mest sannsynlig må ha kontakt med denne fjotten resten av ditt liv om du beholder.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Nikea skrev (3 timer siden):

Du bestemmer selv, men bare husk at du mest sannsynlig må ha kontakt med denne fjotten resten av ditt liv om du beholder.

Ja akkurat det jeg ikke ønske 

Skrevet

Dump han nå, ikke si du er gravid.

Anonymkode: a041d...cd6

Skrevet

Hadde tatt abort! Kommer bare til å by på problemer med en sånn far!!

Anonymkode: 5ed1d...084

• Nyttig 2
Skrevet

Har du lyst til å ha han og den nye dama i ungens og ditt liv de neste 25 årene? 

Anonymkode: 06884...354

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Abort eller ei må du nesten kjenne på selv, ja du er forbundet med han for alltid om du beholder - samtidig vil han alltid være en grunn til at du ikke fikk det barnet om du egentlig ønsker å beholde det og likevel tar abort. Ut fra det lille du skriver så virker det ikke egentlig som at å få barn er helt på agendaen nå?

Skrevet

Dette kan bli vanskelig. Du bør i tilfelle ha utrolig bra støtte rundt deg og et stort nettverk som støtter opp (it takes a village to raise a child - faren bør være en viktig del). Foreldre, besteforeldre, søsken, familien til barnefaren. Har selv erfaring med å bli uønsket gravid og avsluttet. Har faktisk aldri angret. Jeg var umoden og naiv og hadde ikke stort nettverk. Flere tiår siden, og har et stabilt og godt liv nå. 

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt lyst til å videreføre genene til et sånt svin, fyren fortjener det ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt abort i alle fall. Du må samarbeide med denne mannen i minst 18 år, forholde deg til eventuelle nye damer og nye halvsøskener til barnet. Snakker om erfaring, det er mye frustrasjon og sinne man må tie om for å bevare samarbeidet! 
Om du ikke er altfor gammel har du også tid til å finne ny mann å få barn med, eller benytte deg av sæddonor. 

Anonymkode: 98c16...a54

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå må jeg jo ta abort? Han har løyet veldig mye og vært psykisk og fysisk utro

Hvor gamle er dere? Hvis du er ung ta abort. Ikke ha noe med den mannen å gjøre.

Anonymkode: 71f18...cbe

Skrevet

Hvorfor MÅ du ta abort fordi han har vært utro?

Hvis du ønsker barnet, er det jo bare å beholde det og ta med deg noe positivt fra forholdet. 

Anonymkode: 7e55a...d83

Skrevet

Abort er det beste valget!

Ta det fra en som har måtte slite med å samarbeide med en stor idiot i over 18 år. Det verste jeg har gjort mot mine barn var å gi dem en far som såret og skuffet dem og påførte dem store sår og traumer. 

Anonymkode: f9e8d...f48

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor MÅ du ta abort fordi han har vært utro?

Hvis du ønsker barnet, er det jo bare å beholde det og ta med deg noe positivt fra forholdet. 

Hun må deale med han i 18 år. Man må faktisk tenke på seg selv. Jeg som kvinne tenker ganske effektivt eller smart med abort. Ikke sånn herregud det er et barn du d*****, hun har ikke møtt det enda uansett tenker jeg. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok abort med eksen min. Takk og lov. Hvis ikke hadde livet litt nok vært ødelagt den dagen i dag. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun må deale med han i 18 år. Man må faktisk tenke på seg selv. Jeg som kvinne tenker ganske effektivt eller smart med abort. Ikke sånn herregud det er et barn du d*****, hun har ikke møtt det enda uansett tenker jeg. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok abort med eksen min. Takk og lov. Hvis ikke hadde livet litt nok vært ødelagt den dagen i dag. 

Vel, en abort er noe man skal leve med resten av livet. Ei heller er livet så strømlinjeformet at det bare er å ta abort, å bli gravid med noen andre. Der fins jo ikke en eneste mann som vil kunne gi noen noen garantier for et samliv som varer. 

Skrevet

Mange som sier abort her, men husk å ha i minnet at abort også setter varig spor. Du kan få det tøft psykisk i etterkant. Det er ikke bare å ta abort. Typen er utro, en skikkelig dust. Han er ikke voldtektsmann eller voldelig mot deg?

Jeg hadde ringt noen for støtte. Ta et godt, gjennomtenkt valg. Lykke til uansett hva det blir ❤️

Anonymkode: 969e0...056

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...