Gå til innhold

Når dere er utro, blir dere mer eller mindre tent på partner da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere er utro bak ryggen til sambo. 
Blir dere mer eller mindre kåte på partneren da? Og spørs det på hvordan sexen var med personen dere var utro med. Fått beskjed at sambo har vært utro men etter antageligvis ligget så var han mer interessert i sex med meg (jeg fikk ikke vite før i ettertid men tenkte meg tilbake) at jeg merket han utførte ting noe annerledes og virket mer gira på meg 

Anonymkode: 8d2aa...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var emosjonelt utro, lysten forsvant i takt med at jeg fikk mer følelser for han andre. 

Anonymkode: 0438c...cb5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når dere er utro bak ryggen til sambo. 
Blir dere mer eller mindre kåte på partneren da? Og spørs det på hvordan sexen var med personen dere var utro med. Fått beskjed at sambo har vært utro men etter antageligvis ligget så var han mer interessert i sex med meg (jeg fikk ikke vite før i ettertid men tenkte meg tilbake) at jeg merket han utførte ting noe annerledes og virket mer gira på meg 

Kom deg vekk fra han. Han er ikke verd en dritt.

Anonymkode: 063ee...874

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Holder på

• Liker 2
Skrevet

Mindre

Anonymkode: 18bf9...15d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mindre

Hvor ble sambo mer på meg seksuelt ved utroskap da? Dårlig sex eller hva 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk følelser for han jeg var utro med. Følelsene for eksen forsvant. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje han tenkte på sexen han hadde da han var utro, og det gjorde han mer tent

Anonymkode: 9ba78...138

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kanskje han tenkte på sexen han hadde da han var utro, og det gjorde han mer tent

Tror du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tenker kontroll . Egoet hans ble oppsvulmet av at han hadde tilgang på to damer . Det har overhodet ikke noe med kjærlighet/ sexen  å gjøre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Som regel blir jeg mer tent på samboer etter utroskap pga at jeg blir påminnet om at det er jo vi som har den beste sexen. Bare tull å rote rundt i fylla og ha tilfeldige ons.

Dessverre er jeg sykt dårlig på å huske kondom, så blir en stund karantene på hjemmebane så jeg får tid å utføre nødvendige tester mtp kjønnssykdommer osv. 

Anonymkode: 8186d...66b

Skrevet
NiceOrNothing skrev (38 minutter siden):

Jeg tenker kontroll . Egoet hans ble oppsvulmet av at han hadde tilgang på to damer . Det har overhodet ikke noe med kjærlighet/ sexen  å gjøre. 

Kan du utdype? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Som regel blir jeg mer tent på samboer etter utroskap pga at jeg blir påminnet om at det er jo vi som har den beste sexen. Bare tull å rote rundt i fylla og ha tilfeldige ons.

Dessverre er jeg sykt dårlig på å huske kondom, så blir en stund karantene på hjemmebane så jeg får tid å utføre nødvendige tester mtp kjønnssykdommer osv. 

Kondom er lurt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kul fyr du 👍 skikkelig bra type!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke det? Sex er en fysisk aktivitet og har ingenting med forhold, relasjoner eller logistikkavtalen man har inngått på hjemmebane. Dette er sikkert en super partner ellers. Problemet er usikre mennesker som knytter seksualitet sammen med partnerskap. 

Anonymkode: 72537...b3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke det? Sex er en fysisk aktivitet og har ingenting med forhold, relasjoner eller logistikkavtalen man har inngått på hjemmebane. Dette er sikkert en super partner ellers. Problemet er usikre mennesker som knytter seksualitet sammen med partnerskap. 

Fordi de aller fleste, forventer sexuell monogami. 
Om de ikke vil ha sexuell monogami, bør de si fra om dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er ikke vi utro men har noen ganger sex med andre hvor partner vet.

For vårt vedkommende så blir vi ganske hyperaktive i etterkant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så går man inn i partnerskapet med åpenhet om det da. Null problem. Men de fleste ønsker ikke det. Eventuelt ønsker de at partneren skal være trofast, mens de selv ikke klarer det. 

Anonymkode: 19b53...1df

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (44 minutter siden):

Nå er ikke vi utro men har noen ganger sex med andre hvor partner vet.

For vårt vedkommende så blir vi ganske hyperaktive i etterkant.

Tenner du mer på partneren din etter utroskap?eller i deres tilfelle så er dere ikke «utro» men du skjønner poenget 

Skrevet

Gjør vel det på en måte.

Jeg tenner på at andre finner henne attraktiv hvis du skjønner hva jeg mener.

Må påpeke at det ikke eksisterer sjalusi mellom oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...