AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Kvinne 24 her Jeg dater en del (Tinder) og sliter veldig med å finne kjærligheten. Jeg møter ofte menn som ikke søker det samme som meg. Disse mannfolka ønsker bare å ligge med meg, eller så er det rett og slett en dårlig match. Jeg prøver å være åpen for å møte «ulike» menn, altså menn med ulikt utseende/etnisitet/alder/interesser. Jeg er også veldig tydelig på at jeg bare er ute etter noe seriøst. Har dere noen tips til hva man bør/ikke bør gjøre for å finne den rette på Tinder? Anonymkode: 94c1f...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Hva forventer du egentlig når du søker dem på TINDER!? Anonymkode: f4cf3...f69 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva forventer du egentlig når du søker dem på TINDER!? Anonymkode: f4cf3...f69 nydelig høffelig svar ... men ja hvorfor er det så mange som kjenner folk i omgangskretsen sin som har funnet hverandre på tinder? Skal ikke kimse av den.. kjærligheten kan dukke opp over alt. Anonymkode: 50481...184 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva forventer du egentlig når du søker dem på TINDER!? Anonymkode: f4cf3...f69 Jeg forventer å møte et omfang av menn som søker mye forskjellig. Jeg forventer ikke at ALLE på Tinder søker det samme som meg. Men allikevel, så sliter jeg veldig med å finne kjærligheten der. Anonymkode: 94c1f...6ae 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): nydelig høffelig svar ... men ja hvorfor er det så mange som kjenner folk i omgangskretsen sin som har funnet hverandre på tinder? Skal ikke kimse av den.. kjærligheten kan dukke opp over alt. Anonymkode: 50481...184 Absolutt ikke mange. Det er et unntak. Anonymkode: f4cf3...f69
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kvinne 24 her Jeg dater en del (Tinder) og sliter veldig med å finne kjærligheten. Jeg møter ofte menn som ikke søker det samme som meg. Disse mannfolka ønsker bare å ligge med meg, eller så er det rett og slett en dårlig match. Jeg prøver å være åpen for å møte «ulike» menn, altså menn med ulikt utseende/etnisitet/alder/interesser. Jeg er også veldig tydelig på at jeg bare er ute etter noe seriøst. Har dere noen tips til hva man bør/ikke bør gjøre for å finne den rette på Tinder? Anonymkode: 94c1f...6ae Fordi kvinner søker etter feil menn. Anonymkode: a07d2...cdb 1 1
Gjest sokrat Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Hele kameratgjengen min er singel. Alle søker etter ei å være sammen med. Men tinder funker ikke for noen av oss, dvs få matcher og ingen dates, og det er vanskelig å bli kjent med kvinner i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 sokrat skrev (14 minutter siden): Hele kameratgjengen min er singel. Alle søker etter ei å være sammen med. Men tinder funker ikke for noen av oss, dvs få matcher og ingen dates, og det er vanskelig å bli kjent med kvinner i virkeligheten. Da virker det som om vi har samme problemstilling. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med menn i virkeligheten da alle mine venner og venners venner er i forhold. Jeg driver heller ikke med spesielt på fritiden der jeg har mulighet til å treffe nye mennesker Anonymkode: 94c1f...6ae 1
Gjest sokrat Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da virker det som om vi har samme problemstilling. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med menn i virkeligheten da alle mine venner og venners venner er i forhold. Jeg driver heller ikke med spesielt på fritiden der jeg har mulighet til å treffe nye mennesker Anonymkode: 94c1f...6ae Da er jo du i perfekt situasjon. Du har faktisk veninner som er i forhold. Da bare spør du disse karene om de har single kamerater de tror kunne passet med deg (kanskje presisere litt hva du er ute etter). På jobb er det trolig mange muligheter. Jeg føler det er flere menn på alle fritidsaktiviter. Særlig fysiske aktiviteter. Er vel bare å begynne på noe så møter du menn.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 Tror det er viktig å bruke tid på å kartlegge felles interesser og verdier, mål og intensjoner FØR man møtes. Så slipper man å møte så mange man ikke er kompatibel med eller som uansett ikke vil det samme. Anonymkode: 6759a...193 3
Btw Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 On 1/25/2023 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Kvinne 24 her Jeg dater en del (Tinder) og sliter veldig med å finne kjærligheten. Jeg møter ofte menn som ikke søker det samme som meg. Disse mannfolka ønsker bare å ligge med meg, eller så er det rett og slett en dårlig match. Jeg prøver å være åpen for å møte «ulike» menn, altså menn med ulikt utseende/etnisitet/alder/interesser. Jeg er også veldig tydelig på at jeg bare er ute etter noe seriøst. Har dere noen tips til hva man bør/ikke bør gjøre for å finne den rette på Tinder? Anonymkode: 94c1f...6ae Hva om du venter litt med sex til dere har fått en emosjonelt tilknytting? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 Er dating egentlig så vanskelig? Eller det vi som gjør det vanskelig. et lite antall menn får en overlegent antall match. Det er de samme mennene som ikke har problemer med å date i andre arenaer. Det er de samme som du og majoriteten av kvinnene på Tinder ønsker å komme i forhold med. Deres agenda er kun for å utforske andre kvinner. Du må da vite hvorfor du er på Tinder? Fordi du ikke har muligheten til å date utenfor for en eller annen grunn og tyr derfor til online dating for fremgang i datinglivet ditt. og det du gjør er å oppsøke menn som er grunnen til at du søker online? Det du tenker er at så lenge de er på Tinder så kan du få dem lett, Ironisk. Du skriver også du har prøvd deg å ulike menn, noe jeg tviler på sterkt. sjansen din er størst på menn som ellers har problemer med dating utenfor tinder Anonymkode: d1ed1...608 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 Tinder er bare skit. Byttet til match. Litt bedre, men synes utvalget er litt……. kjedelig. Neste steg blir å prøve Hinge. Anonymkode: 5dfb5...d74
lillevill Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 19.52): Kvinne 24 her Jeg dater en del (Tinder) og sliter veldig med å finne kjærligheten. Jeg møter ofte menn som ikke søker det samme som meg. Disse mannfolka ønsker bare å ligge med meg, eller så er det rett og slett en dårlig match. Jeg prøver å være åpen for å møte «ulike» menn, altså menn med ulikt utseende/etnisitet/alder/interesser. Jeg er også veldig tydelig på at jeg bare er ute etter noe seriøst. Har dere noen tips til hva man bør/ikke bør gjøre for å finne den rette på Tinder? Anonymkode: 94c1f...6ae Ja! Du dater dem lenge, uten å ligge med dem. Men bare om de ikke oppfører seg som kåtsekker i starten. Bare gå på date nr to om du virkelig merker at dette er en du vil ha. Bestem deg for en must have liste. Feks: omsorgsfull, empatisk, høflig mot fremmede, er nyskjerrig på dine tanker meninger og ideer og drømmer. Vil deg godt selv om dere er uenige. Takler å si unnskyld. Liker å gjøre andre glad. Feks. Røde flagg kan være: selv skryt. Sur om dere er uenig. Sur på betjening. Baksnakking. Spør lite om dine drømmer meninger og tanker. Mer intressert å få fram det han mener. Lytter ikke. Du må rædra på mange første dates før du finner en slik bra fyr. Det finnes mange kjipe folk.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 Tror jeg ville sletta profilen en stund og lett etter noen IRL Anonymkode: fd3b7...bb5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 On 1/25/2023 at 9:02 PM, sokrat said: Da er jo du i perfekt situasjon. Du har faktisk veninner som er i forhold. Da bare spør du disse karene om de har single kamerater de tror kunne passet med deg (kanskje presisere litt hva du er ute etter). På jobb er det trolig mange muligheter. Jeg føler det er flere menn på alle fritidsaktiviter. Særlig fysiske aktiviteter. Er vel bare å begynne på noe så møter du menn. Tro meg er omvendt av perfekt situasjon, alle vennene mine er også i forhold og går aldri ut, og derfor møter jeg aldri menn lenger. Da de var single ville de finne på ting i helgene og da møtte jeg menn Anonymkode: b6624...fdf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 Si helt tydelig hva du vil ha, ikke la noen tåkeprat deg rundt. Du vil ha en bra kjæreste, styr unna de som ikke er bra nok og de som ikke vil forplikte seg. Ikke vær redd for å bli stempla som krevende, da er det fyren som ikke er rett fyr. Anonymkode: ed1c8...4da 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 Btw skrev (9 timer siden): Hva om du venter litt med sex til dere har fått en emosjonelt tilknytting? Ja. Det er nok lurt! Anonymkode: 94c1f...6ae 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si helt tydelig hva du vil ha, ikke la noen tåkeprat deg rundt. Du vil ha en bra kjæreste, styr unna de som ikke er bra nok og de som ikke vil forplikte seg. Ikke vær redd for å bli stempla som krevende, da er det fyren som ikke er rett fyr. Anonymkode: ed1c8...4da Takk for tipset! Dette er noe jeg prøver på. Syns det kan være vanskelig å være tydelig og stille krav, men det er absolutt viktig for å finne den rette. Anonymkode: 94c1f...6ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå