Gå til innhold

Normalt å bli sinnsykt kvalm igjen i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag vært sykt kvalm, og kastet opp engang. Kjennes ut som jeg har omgangssyke uten at jeg har det. Er dette vanlig? Hadde det samme de første 6 mnd av graviditeten men så gidde det seg. Har prøvd å sove men like dårlig når jeg våkner 

Anonymkode: 38ebb...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hyperemesis men er godt regulert med medisiner. Ble likevel voldsomt kvalm rundt uke 31 og havnet på sykehus igjen.

Anonymkode: e8f9a...a70

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har idag vært sykt kvalm, og kastet opp engang. Kjennes ut som jeg har omgangssyke uten at jeg har det. Er dette vanlig? Hadde det samme de første 6 mnd av graviditeten men så gidde det seg. Har prøvd å sove men like dårlig når jeg våkner 

Anonymkode: 38ebb...47c

ja, ble kvalm mot slutten igjen, andre trimester var det beste.

Anonymkode: 17eb4...2e4

Skrevet

Det tenkje eg eigentlig ikkje er normalt. 

Anonymkode: 11b71...e62

Skrevet

Jeg er i uke 35 nå, og har vært kvalm igjen siden romjulen ca.

Føles som en blanding av at jeg sliter med mye halsbrann/sure oppstøt og at babyen tar mer plass i magen, slik at det føles som at all mat presses opp hvis jeg bøyer meg eller spiser for store måltider.

Har ekstra oppfølging på sykehuset av andre grunner, og fikk hvert fall beskjed der om at det ikke var uvanlig å bli kvalm igjen mot slutten.

Anonymkode: 8b807...5fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det tenkje eg eigentlig ikkje er normalt. 

Anonymkode: 11b71...e62

Vel, i følge føden, hvor jeg har vært innlagt en del i løpet av svangerskapet pga kvalme, så er det helt normalt at kvalmen tar seg opp mot slutten når babyen begynner å bli stor og presse på organer og hormonene er sterke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e8f9a...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...