AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Vi har helt vanlig innbo, ingenting voldsomt dyrt i mengder. Bor på under 100m2. Har tidligere Codan, nå Tryg. Ba om bistand ifbm ødelagte matvarer, og brukte lang tid på skademeldinger og alt som var. Mye styr, og først i siste vedtak etter de i to omganger krevde detaljert dokumentasjon er svarer »egenandel er 4000». Jeg ble så irritert av at jeg ikke ble opplyst om det, og at det ikke fremkom tydelig hverken på nett eller i samtale med dem (både chat og telefon) at nå vurderer jeg bytte om jeg finner et bedre tilbud. Hvilke er dere fornøyde med? Mtp kundeservice/egenandelstak/pris osv? Anonymkode: 352db...a6a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Tuller du? Du er jo selvfølgelig selv ansvarlig for å orientere deg om egenandelen på forsikringen, og 4000 kr har vært standard egenandel på innbo ihvertfall de siste 8 årene (med unntak av noen uhellsdekninger som uansett ikke har noe med din sak å gjøre). Dette blir bare for dumt 😅 Anonymkode: 77d10...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tuller du? Du er jo selvfølgelig selv ansvarlig for å orientere deg om egenandelen på forsikringen, og 4000 kr har vært standard egenandel på innbo ihvertfall de siste 8 årene (med unntak av noen uhellsdekninger som uansett ikke har noe med din sak å gjøre). Dette blir bare for dumt 😅 Anonymkode: 77d10...a2d Jada, og det kunne de opplyst om når jeg spurte. Jeg lurer ikke på det, jeg lurer på hvilke forsikringer folk er fornøyde med Anonymkode: 352db...a6a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada, og det kunne de opplyst om når jeg spurte. Jeg lurer ikke på det, jeg lurer på hvilke forsikringer folk er fornøyde med Anonymkode: 352db...a6a Lett å sparke utover når saken egentlig er at du ikke har tatt ansvar selv og satt deg inn i forsikringen din 😅 Tror du det er gratis å bruke forsikring? Anonymkode: 77d10...a2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå