AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Hei. Har snakket en del med en gutt som har virket veldig intressert i meg, noen ganger kan han spørre hva jeg gjør hver uke eller 3 dager på rad. Jeg ble irritert her om dagen, og la han til med en falsk bruker på snap, ikke for å skrive noe men for å se om han godtok, det gjorde han ikke, men han sendte meg snap med en gang ”skjer” på min faktiske bruker. så virker som han tenker på meg. Men i utgangspunktet ville spurte han om vi kunne sees. Han har avtalt med meg mange ganger men aldri holdt avtalene sånn egentlig. Avbrutt gang på gang eller sier han skal bare spise ferdig så kan vi møtes men hører aldri noe, jeg vet han er en person som kan røyke hasj i blant, men dette kommer fra hans kultur, han er en bra person ellers. Jeg vet ikke om han kan gå på noe annet, vet han også gamer, men tror ikke han dropper å møte en jente av den grunn? Han slettet meg etter sist vi avtalte å møtes, så sa jeg ”hvor lang tid tar det” før han ble ferdig, slettet meg, snoket på profilen hans på fb og kom borti legg til som venn, trakk dette tilbake umiddelbart, han la meg til igjen å sendte en snapbilde og jeg svarte ikke på den, så blokkerte han meg, men la meg til igjen nå. Og spurte om vi kunne sees. Og jeg sa kanskje, og da sa han kanskje ja? Så sa jeg hmm hmm og da sier han « ja ja» Kan det være at jeg ikke virker intressert nok? Anonymkode: fb07c...cb3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Kan han ha angst for å møte meg? Han har vel vært med mange jenter, som ser helt normale ut, kan utseendet mitt gjøre han usikker på ting? Anonymkode: fb07c...cb3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Han er ikke interessert, han bruker deg for oppmerksomhet og ego boost. Anonymkode: 8bcc8...de2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Hvor gammel er du? Høres ut som du er 16 år gammel. Anonymkode: bc43e...5b3 6
svartkatt Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Off gidder ikke dette.. har en som det først var vanskelig å få avtalt noe med og når det ble avtalt ble det avlyst.. neste gang dukka han ikke opp og jeg fikk ikke svar og vite hvorfor før etter tre uker. Etter det har jeg bare svart når han tar kontakt, og det er cirka aldri.. skjønner ikke hva han vil på snappen min å gjøre 😂
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kan han ha angst for å møte meg? Han har vel vært med mange jenter, som ser helt normale ut, kan utseendet mitt gjøre han usikker på ting? Anonymkode: fb07c...cb3 Alt er mulig, men i såfall kan han ikke date. Gå videre. Anonymkode: a1bea...a71
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Har noen som ser AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er ikke interessert, han bruker deg for oppmerksomhet og ego boost. Anonymkode: 8bcc8...de2 Men kan også være at avtalene alltid blir sene, og han ikke vil avvise eller si nei? Anonymkode: fb07c...cb3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har noen som ser Men kan også være at avtalene alltid blir sene, og han ikke vil avvise eller si nei? Anonymkode: fb07c...cb3 En gutt som liker deg bryter ikke alle avtaler. Liker man noen så har man lyst til å møte de. Anonymkode: 8bcc8...de2 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En gutt som liker deg bryter ikke alle avtaler. Liker man noen så har man lyst til å møte de. Anonymkode: 8bcc8...de2 Men han har bare møtt meg to ganger i sitt liv så vet ikke 😤😂 han var vel intressert men jeg hadde type i starten som han kanskje kan ha vært redd også? Anonymkode: fb07c...cb3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han har bare møtt meg to ganger i sitt liv så vet ikke 😤😂 han var vel intressert men jeg hadde type i starten som han kanskje kan ha vært redd også? Anonymkode: fb07c...cb3 Slutt å lag unnskyldninger for han. Hadde han likt deg så hadde han holdt seg til de avtalene dere har hatt, men det har han ikke gjort. Anonymkode: 8bcc8...de2 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 Nei dette handler om at han ikke er seriøs med noe. Det handler ikke om at du ikke er tydelig eller bra nok. Han er ikke ordentlig interessert i deg når han ikke følger opp avtaler, og sannsynligvis skriver han til deg mest i rus når han kjeder seg og melder alle damene han har på snap. Han sletter og blokker deg, det er veldig respektløst så ikke gidd å bruke mer tankekraft på han. En som virkelig liker deg og vil bli kjent er mann nok til å be deg på en ordentlig date og strekker seg langt for å få det til, og ghoster ikke avtaler eller halv-avtaler. Anonymkode: 508d7...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er ikke interessert, han bruker deg for oppmerksomhet og ego boost. Anonymkode: 8bcc8...de2 Dette 😔 Anonymkode: 508d7...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei dette handler om at han ikke er seriøs med noe. Det handler ikke om at du ikke er tydelig eller bra nok. Han er ikke ordentlig interessert i deg når han ikke følger opp avtaler, og sannsynligvis skriver han til deg mest i rus når han kjeder seg og melder alle damene han har på snap. Han sletter og blokker deg, det er veldig respektløst så ikke gidd å bruke mer tankekraft på han. En som virkelig liker deg og vil bli kjent er mann nok til å be deg på en ordentlig date og strekker seg langt for å få det til, og ghoster ikke avtaler eller halv-avtaler. Anonymkode: 508d7...3fc Men han er ikke så aktiv på snap heller. Hvorfor skal de skrive i rus? Sky? Anonymkode: fb07c...cb3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #14 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men han er ikke så aktiv på snap heller. Hvorfor skal de skrive i rus? Sky? Anonymkode: fb07c...cb3 Fordi rus får deg til å si og gjøre ting man ikke mener. Folk som ruser seg på hasj kjeder seg. De som kjeder seg bruker ofte å chatte med mange damer bare for lek Anonymkode: 508d7...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #15 Skrevet 26. januar 2023 Huff stakkars generasjon, det kan ikke være enkelt…skjønte ikke bæra Anonymkode: 48e1a...c43
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #16 Skrevet 26. januar 2023 Han er ikke interessert TS. Slutt å lag unnskyldning for han. Det er du som bestemmer om du orker dette og godtar hans oppførselen. Anonymkode: 4baee...a23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå