Gå til innhold

Kjenner du noen goldiggere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent? En venninne? En kollega?

Har du prøvd å snakke personen til fornuft?

Anonymkode: 77187...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kjenner ingen slike mennesker.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ei yngre bekjent i tidlig tyveårene. Hun ser helt ordinær ut og er ikke veldig snill mot andre rundt seg, likevel er hun fast bestemt på at hun fortjener en rik, snill og pen mann som skal forsørge henne så hun kan jobbe mindre. Hun går etter menn 10+ år eldre og blir like rasende hver gang det feiler 😅

Anonymkode: 0edb1...a93

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei kjenner ingen. De fleste jeg kjenner dater menn som heller er på den fattige siden og arbeiderklassen enn rike. Vi liker jordnære folk som har vært ute en vinternatt 

Anonymkode: 53dd9...c68

Skrevet

Jeg kjenner ikke noen gold diggers i den forstand at de er ute etter en rik fyr, men jeg kjenner flere som er veldig opptatt av status og at en kjæreste må ha høy utdannelse. Men de det gjelder har både høy utdannelse og ok lønn selv, så det klassifiserer nok ikke helt til benevnelsen.

Anonymkode: 17eb4...490

• Nyttig 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ei yngre bekjent i tidlig tyveårene. Hun ser helt ordinær ut og er ikke veldig snill mot andre rundt seg, likevel er hun fast bestemt på at hun fortjener en rik, snill og pen mann som skal forsørge henne så hun kan jobbe mindre. Hun går etter menn 10+ år eldre og blir like rasende hver gang det feiler 😅

Det feiler nok fordi hun ser helt ordinær ut. Disse mennene kan velge langt mer attraktive jenter. 

Anonymkode: d4b4c...605

Skrevet

Ja, kjenner ei.. svigersønnen kastet ut datteren. Til fordel for ny dame. Moren ble mest skuffet over at han eide huset og datteren stod der uten ei krone! De hadde bygd seg hus for noen få år siden. Å han hadde passet på at alt stod i hans navn.

Det er selvfølgelig skuffende, når hun selv har klart å lure til seg hus av forelskede menn. For så å selge det i stor fortjeneste.

Anonymkode: 85f5c...013

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det feiler nok fordi hun ser helt ordinær ut. Disse mennene kan velge langt mer attraktive jenter. 

Anonymkode: d4b4c...605

Er ansiktet og kroppen som er ordinært, men hun har hele pakken med fillers, mye sminke, trange moteklær, mange mannlige følgere på insta osv som kan gjøre henne til blikkfang likevel. Så hun får oppmerksomhet fra menn, men er ingen kjekke og rike menn som vil date henne. Har begynt å gå lei av henne siden jeg ikke syns hun er veldig hyggelig og er veldig selvopptatt, og sagt at forhold handler om gi og ta og at man ikke kan forvente en perfekt mann som forsørger henne uten videre men det mener hun at hun fortjener. Senest denne uka sendte hun melding til en rik og fremmed mann på insta for kaffe 🙈

Skrevet (endret)

Nei, alle jeg kjenner har jobb og dermed egne penger. Hadde vært interessant å vite mer om denne folkegruppen hvis andre vil dele, spesielt den manlig typen. 

Hadde en samboer som var en Phd student (hadde nok sparepenger) og jeg jobbet og betalte mest for matinnkøpet. De siste tre månedene vi bodde sammen begynte han å være treg med leien på litt over 3000,-. (rimelig synes jeg) som en av grunnene til jeg mistet respekten og hev han ut på døren. Han måtte betale da betale dobbelt av alt og brukte 8 måneder å prøve komme tilbake igjen. Jeg er langt unna fra rik og det er ingen gull å grave her. Tror det er vanligere å kommer over snyltere enn golddigger i dagens samfunn. 

Endret av Btw
  • Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har faktisk vært venninne med ei. Hun var veldig bestemt fra tidlig alder å bli sammen med en rik mann. Hun begynte å henge på steder og reise på plasser hvor rike menn var. Og etter en stund, så fikk hun seg en steinrik kjæreste. De er ikke sammen i dag, men hun fant seg en annen rik senere. Hun har ingen utdannelse, og de har i dag flere barn. 

Anonymkode: 8cdd8...f91

Skrevet

Kjenner meg selv 😅

Har moderert meg litt, men jeg dater bare de med penger.

Har så jeg fint klarer meg selv da. Bolig, bil ect Men hvorfor gå ned, når du kan gå kraftig opp.

Anonymkode: da92e...9b9

Skrevet

Det å være sammen med en som tjener bedre enn deg og det å være en golddigger er to litt ulike ting. Om man ikke er kjærester, men har en avtale om å bytte penger eller ting mot sex er man en prostitusert. Jeg dømmer ingen, men ikkelat som at det ikke er sex involvert eller at du ikke jobber som hore.

Skrevet
kar77 skrev (5 minutter siden):

Det kalles en parasitt. Hun venninen din får nok sjokk når han rike ikke vil være sammen med hun lengre og vil ha seg en yngre modell. Da slår realiteten i fleisen på henne og hun blir en fattig alenemor

Spiller det noen rolle?

Da har hun hvertfall levd ett bra liv i mange år først. 

Ikke sikkert hun blir byttet ut heller. Ikke sikkert hun vil mistrives som "fattig alenemor" med gode minner heller. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, men jeg har en venninne som er pen og litt hjelpeløs. Menn nærmest kaster tjenester og gaver etter henne. Hun kan jo ikke være kjæreste med alle så tipper jo at noen av de hun avviser slenger dritt og kaller henne golddigger. Det er skitprat. Hun ber aldri noen om noe. Hun er bare en dame menn elsker. 

Anonymkode: c7f2c...3b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Spiller det noen rolle?

Da har hun hvertfall levd ett bra liv i mange år først. 

Ikke sikkert hun blir byttet ut heller. Ikke sikkert hun vil mistrives som "fattig alenemor" med gode minner heller. 

Definer «et bra liv» 🤨

Sammen med fyr du ikke elsker, og som ikke respekterer deg = ikke et bra liv.

Skrevet
kar77 skrev (30 minutter siden):

Hun har da kastet vekk mange år

men jeg ser nå at du deler samme oppfatning som henne så skjønner at du ikke er kritisk. Å være sammen med en rik man betyr ikke et godt liv, det er kun han som har penger og dermed bestemmer absolutt alt

om han virkelig er rik blir hun byttet ut, men vil ha mye yngre kvinner og det er svært typisk menn i 40 + årene , spesielt de med penger og holde på med sidesprang, noe lykkelig blir hun nok ikke når hun blir dumpet eller vært utro mot og ender opp med ingenting. Det er russisk rulett som kommer til å ende dårlig, har sett det med flere i det virkelige liv og hun ene tok livet av seg

Viktig å være klok , smart og gjøre en innsats, da kan du faktisk tjene penger selv. Å være like lat som venninen din kommer ikke til å ende godt

Enig

Skrevet (endret)

Nei, jeg kjenner ingen gullgravere.

Heller ikke kjenner jeg noen som er ute etter andres penger.

Endret av MyMichelle
Skrevet

Skjønner ikke at damer vil ha steinrike menn, det blir jo bare til at hun skylder ham i form av andre tjenester. Hans personlige tjenestepike.

Anonymkode: 50ba9...5d4

Skrevet

Tidligere kjæreste. Han hadde ok jobb og grei utdanning, men da jeg ble introdusert som «hun som bor der» (vestkanten i Oslo) da følte jeg meg ikke ok. Heller ikke da han «tok over» huset til foreldrene mine for vi skulle jo bo der senere 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ec046...5b3

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg har faktisk vært venninne med ei. Hun var veldig bestemt fra tidlig alder å bli sammen med en rik mann. Hun begynte å henge på steder og reise på plasser hvor rike menn var. Og etter en stund, så fikk hun seg en steinrik kjæreste. De er ikke sammen i dag, men hun fant seg en annen rik senere. Hun har ingen utdannelse, og de har i dag flere barn. 

Anonymkode: 8cdd8...f91

Fascinerende med slike folk, hun høres ut som venninnen min. Det er opplagt at kjærlighet ikke betyr noe, kun pengene og tryggheten. Litt som menn som kun søker svært ung alder og perfekt utseende, og overser alt annet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...