AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Bare jeg som blir det? Om jeg sover færre enn 6t, så blir jeg MYE mer mer sulten. Er det bare meg? Anonymkode: 29fdb...51a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Ja det er vanlig. Google det, det har med hormoner å gjøre. Anonymkode: 6ebf5...43a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er vanlig. Google det, det har med hormoner å gjøre. Anonymkode: 6ebf5...43a Sovet 4-5t siste to dagene, EKSTREMT mer sulten. Rare greier! Anonymkode: 29fdb...51a
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Ja - det er vitenskapelig bevist. Selv opplever jeg at jeg blir mer fysen når jeg sover dårlig - jeg craver mat med gjerne mye karbohydrater eller fett.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Ja - det er vitenskapelig bevist. Selv opplever jeg at jeg blir mer fysen når jeg sover dårlig - jeg craver mat med gjerne mye karbohydrater eller fett. Rart der der ja. Hvor mye timer trenger du for og ikke ha den følelsen? 8t? Anonymkode: 29fdb...51a
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart der der ja. Hvor mye timer trenger du for og ikke ha den følelsen? 8t? Anonymkode: 29fdb...51a Veldig individuelt hvor mye søvn man trenger. Selv merker jeg at jeg blir fysen hvis jeg sover under 6 timer - så 7-8 timer er ideelt for meg. Men jeg har en meget stillesittende hverdag siden jeg er innlagt på psykiatrisk - så søvnbehovet ditt må du kjenne etter selv. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå