Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå jippi! Finnes det noe deiligere enn Johnny Depp som møkkete pirat, eller? :sjenert:

Skrevet
Ååå jippi! Finnes det noe deiligere enn Johnny Depp som møkkete pirat, eller? :sjenert:

Nope...

Skrevet

Jeg blir nesten flau over hvor digg jeg synes han er i den filmen der. :ler:

Skrevet
Jeg blir nesten flau over hvor digg jeg synes han er i den filmen der. :ler:

Ja ikke sant.. tror jeg har sett den første filmen 5-6 ganger.. han er jo bare suuuuuper deilig!!!!!

Skrevet

Signerer alt det dere har skrevet ovenfor :sjarmor:

Skrevet

Æsj, må vi dele på'n altså? Jeg synes vi skal stenge denne tråden nå, før vi blir enda flere. :icon_lol:

Skrevet
Æsj, må vi dele på'n altså? Jeg synes vi skal stenge denne tråden nå, før vi blir enda flere. :icon_lol:

hihi....

Skrevet
Når kommer den?

Ikke før i juli... så det er jo en stund til... men du vet.. den som venter på no godt!!!...osv...

Gjest Ms.Artem
Skrevet
Ikke før i juli... så det er jo en stund til... men du vet.. den som venter på no godt!!!...osv...

absolutt!!

det kommer jo en nummer 3 også. :-D

Skrevet
absolutt!!

det kommer jo en nummer 3 også. :-D

Jepp!!!

Skrevet

Tror ikke det;nei :sjarmor:

Skrevet (endret)

:hoppe:

Dette kan bli interessant..... :sjarmor:

Endret av Misty
Skrevet

Av en eller annen grunn trodde jeg da jeg så overskriften at Jack Sparrow er en engelsk detektimenpolitimann, han pappan i Larkins.... Syns det var litt rart at han vekket slik begeistring.

Når det er sagt; Johnny Depp :sikle: og jeg gleder meg til piratfilm nummer to!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...