Gå til innhold

Helix piercing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes helix er feminint og pent. Det «løfter» et ellers delikat og rent uttrykk, og gir en litt kul dimensjon.

Andre synspunkter!!?

Anonymkode: 61d2f...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er kjempefint, tok det for litt siden. Ingen problemer, og man kan ta en øredobb med størrelsen man ønsker, så den blir mer diskré. Absolutt pent, feminint, litt mer spesielt enn bare hull nede!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker for alltid på å gro, blir infisert ofte og de gir større sjans for keloide arr enn de som ikke settes i brusk. 

Anonymkode: 86189...09a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min grodde uten problemer. Har ikke hatt vondt et sekund, og det var ikke vondt å ta den heller. Har kjøpt smykker fra poshpiercing, og de er virkelig fine. Jeg vurderer en til, for dobbel helix er så fint 😊  Jeg har lyst på en rook også, men den har jeg hørt kan være skikkelig ille 😵

Så ja, helix er kjempefint. Bare man ikke tar helt av, da. Ti piercinger i samme øre er litt heftig. Jeg har to i hver flipp, og en helix i den ene. That’s it. 

Anonymkode: d7894...4ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helix i ene øret og forward helix i det andre - elsker dem! Har rook også, den brukte mye lenger tid på å gro, brusken er tjukkere der. 

Anonymkode: 3fe76...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent å se på, nå dritt å ha. Jeg tok min for 2 år siden og angrer. 

Gjør fortsatt vondt å ligge på. Er tidvis øm og vond uten grunn. Er som om den blusser opp med smerte for å si "HER ER JEG! KJENNER DU MEG?!" på purfaen! 

Fått en stygg kul på baksiden. Ikke keloid men noe som er svært, svært vanlig som ikke vil forsvinne om jeg tar den ut. Den vises ikke, fordi jeg har piercing i. Jeg går å er livredd for å få keloid og angrer. 

Nei vet du hva, jeg angrer som bare det. Fint å se på, men ikke noe gøy å ha selv. Har hatt mange piercinger og denne var det dummeste spontane påfunnet jeg noen gang har gjort.

Anonymkode: 54078...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en for tre måneder siden og den er fremdeles rød og øm og vond å ligge på. Drittlei av at den er vond og å rense hver dag 😅 men enig i at det er veldig pent. Håper den snart roer seg

Anonymkode: 8efee...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok en for tre måneder siden og den er fremdeles rød og øm og vond å ligge på. Drittlei av at den er vond og å rense hver dag 😅 men enig i at det er veldig pent. Håper den snart roer seg

Snart? HA HA HA HA. Beste jeg har hørt. Heller håp på at den kanskje roer seg i løpet av dette tiåret. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok min for 1 år siden og den er ferdig grodd :) renser aldri lenger

Anonymkode: 2daef...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CatPerson123 skrev (14 timer siden):

Synes det er kjempefint, tok det for litt siden. Ingen problemer, og man kan ta en øredobb med størrelsen man ønsker, så den blir mer diskré. Absolutt pent, feminint, litt mer spesielt enn bare hull nede!

Forresten tok den for 2 mnd siden, ingen problemer. Hadde vondt i en uke, så ikke i det hele tatt. Ikke rødt, ikke noe. Eneste er en veldig veldig liten kul på baksiden, men så liten man ikke ser den uten piercing uansett! Grodde kjempefint, pyrisept hver morgen og kveld i starten, nå bare et par ganger i uka. Skal snart ta flat i andre øret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Snart? HA HA HA HA. Beste jeg har hørt. Heller håp på at den kanskje roer seg i løpet av dette tiåret. 😂

Oppløftende 🥲🥲🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...